Chauvinist-Helle
Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-05 10:14

Den pralende, selvtillids-postulerende S-leder udtaler i EB denne uge
at "Jeg har det absolut bedt, når tingene bliver gjort efter mit hoved, og i
mit tempo.
Når det ikke sker, bliver jeg dødirriteret. Sådan tror jeg mange kvinder har
det".

At blive irriteret over ikke at være Gud, er en fejl hos både mænd og
kvinder, men at den er værst hos kvinder har Thorning-Smith nok ret i, og at
hun gør det til dyd, er tankevækkende

Fra : Dennis

Dato : 29-07-05 10:36

> [...]
> kvinder, men at den er værst hos kvinder har Thorning-Smith nok ret i, og
> at hun gør det til dyd, er tankevækkende .

Men lad hende endelig fortsætte i samme retning som hidtil. Jeg glæder mig
til et endnu større valgnederlag for S og de andre blåøjede i R,SF &
Enhedslisten

Fra : Claudio Adam

Dato : 29-07-05 13:09

Dennis <dennis@vapnet.dk> skrev:

> [...]
>news:BrmGe.5918$oM6.2782@fe81.usenetse rver.com...

>Men lad hende endelig fortsætte i
>samme retning som hidtil. Jeg glæder mig

R. burde Land-forvises,
også er det, det.

--
Adam