findes Travelling Wilburys udgivelser på c~
Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 28-07-05 15:18

Hej,

Jeg er på jagt efter et nummer med den engelske gruppe Travelling Wilburys,
der bl.a. lavede nummeret Handle with care fra 1988.

Er der nogen som ved, om nogle af Travelling Wilburys udgivelser kan købes
på cd?

Hvis ikke, findes nummeret Handle with care så på en eller anden opsamling
eller sådan noget?

På forhånd mange tak for hjælpen.

/ Anders

Fra : Holst

Dato : 28-07-05 15:36

Anders Boholdt-Petersen wrote:

> [...]
> der bl.a. lavede nummeret Handle with care fra 1988.
>
> Er der nogen som ved, om nogle af Travelling Wilburys udgivelser kan købes

Ikke umiddelbart som nyt.

> Hvis ikke, findes nummeret Handle with care så på en eller anden opsamling
> eller sådan noget?

Men du kan få det brugt. Handle With Care fås på som 3" CD single og er
på et 2CD Radio Show. Pris er så også meget pæn. Se mere her:

http://eil.com/shop/artistlist.asp?artistname=traveling-wilburys&page=3

og måske de to sider før og én efter.

Fra : Peter G

Dato : 28-07-05 15:33

"Anders Boholdt-Petersen" <sredna.tdlohob@get2net.dk> writes:

> [...]
> der bl.a. lavede nummeret Handle with care fra 1988.
>
> Er der nogen som ved, om nogle af Travelling Wilburys udgivelser kan købes

Den første plade, med "Handle With Care" på, er udgivet som CD. Den er også
udsolgt og genoptrykkes ikke. Kig på GEMM, Ebay og hos din lokale brugtbiks.

Deres anden plade er sikkert også udgivet på CD. Om den er udsolgt ved
jeg ikke.

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 15:41

"Anders Boholdt-Petersen" <sredna.tdlohob@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på cd?
>
> Hvis ikke, findes nummeret Handle with care så på en eller anden opsamling

"Handle with care" findes på albummet "Traveling Wilburys" fra 1988. (og
blandt mine cd'er)

Er det kun det nummer du søger?

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 28-07-05 15:51

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse news:42e8e936$0$75726$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "Handle with care" findes på albummet "Traveling Wilburys" fra 1988. (og

Hej igen,

Tak for alle de mange svar som findes.

Jeg er på jagt efter hele cd'en som der bliver nævnt herover.

Kan den købes mere?

/ Anders

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-05 15:59

> [...]
> på cd?
>
> Hvis ikke, findes nummeret Handle with care så på en eller anden opsamling

Du kan købe den her.

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000008LOV/qid=1122562633/sr=8-1/ref=pd_bbs_1/103-6230119-2011829?v=glance&s=music&n=507846

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 28-07-05 16:51

"Kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> Du kan købe den her.

> [...]

He igen,

Findes den pågældende cd her i Danmark (altså sså man kan købe den)?

Mit engelske er ikke ligefrem det bedste.

/ Anders

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-07-05 17:27

Anders Boholdt-Petersen skrev:

>Findes den pågældende cd her i Danmark (altså sså man kan købe den)?

jo, men forbered dig på et chok når du ser prisen og spis godt med
beroligende medicin inden også.
http://www.musik4sale.dk/ (søg efter Traveling)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 28-07-05 18:49

> jo, men forbered dig på et chok når du ser prisen og spis godt med
> [...]

Hej igen,

Tak for jeres svar.

Jeg vil prøve at kikke på det - prisen er godt nok dyr.

/ Anders

Fra : Peter Kaas

Dato : 28-07-05 20:54

> Jeg vil prøve at kikke på det - prisen er godt nok dyr.

Ja, fy for pokker. Er du sikker på at Amazon er udelukket? Hvis du evt. kan
få en eller anden til at hjælpe dig med at oversætte og sørge for købet, så
er der mange penge at spare. Du kan få deres første cd, "Vol. 1", brugt men
i "som ny" stand for omkring $ 11,5, hvilket ved et slag på tasken svarer
til 75 kr. Der kommer så forsendelse oveni, men der er stor forskel på de
500 kr. på den anden side. Jeg har selv købt mit eksemplar brugt og hos en
lignende forhandler via Amazon.

Mvh
Peter

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 29-07-05 09:13

> [...]
> på cd?
>
> Hvis ikke, findes nummeret Handle with care så på en eller anden opsamling

Ja, men de oprindelige cd'er kan være lidt svære at finde, hvis man ikke
lige fik dem, da de var sprit nye. København vist lidt forkælet, lige som de
plejer, fik de vist de fleste cd'er. Siden har jeg købt 2 dobbelte cd'er
hvor deres skiver er, 1,2 og 3, og en der hedder 3½ ... 3½ er nu vist
bare et... Er det ikke Tom Petty han hedder album, som lige røg med, for at
gøre den sidste dobbelt. Mener at kunne huske, at de blev købt gennem et
mindre pladeselskab i Viborg.
Kan det passe de hed Lone Star, og det har intet at gøre med navne
sammenfaldet med noget hundefoder af samme navn.

M.V.H.....Benny..

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-07-05 09:29

Benny Mortensen 9700 wrote:

> [...]
> lige som de plejer, fik de vist de fleste cd'er. Siden har jeg købt
> 2 dobbelte cd'er hvor deres skiver er, 1,2 og 3,

Nåede de ikke kun at lave en 1'er og en 3'er ?
1'eren kom i '88 og 3'eren kom i '90.
Roy Orbison døde jo umiddelbart efter at 1'eren var udgivet og det lagde så
en dæmper på den ellers spændende ide.
Jeg har dem begge (af de første originale udgivelser) og mener ikke at der
var nogen 2'er imellem dem.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 29-07-05 11:11

> [...]
> en dæmper på den ellers spændende ide.
> Jeg har dem begge (af de første originale udgivelser) og mener ikke at der

Jeg har fundet følgende på google, er der en derude der lige gider at tjekke
det ud?

Linket er:
http://www.cdviamail.com/
Har jeg forstået det korrekt, at man her kan købe deres cd'er, hvis ja, hvor
mange danske kroner koster dette så?

På forhånd tak.

/ Anders

Fra : Poul Erik

Dato : 29-07-05 12:43

On Fri, 29 Jul 2005 10:28:37 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> [...]
>en dæmper på den ellers spændende ide.
>Jeg har dem begge (af de første originale udgivelser) og mener ikke at der

Korrekt. Der er kun kommet 2 hele CD'er med dem (vol. 1 og vol. 3).

Men ind i mellem kom der en CD single med 3 numre:
Traveling Wilburys - Nobody's Child (1990)
Nobody's Child
Lumiere
With A Little Help From My Friends

Sjovt nok er den ikke kommet med i Politikens Store Rock Leksikon, men
på den anden side så er Carlos Santana heller ikke kommet med, så hvad
kan man forvente sig derfra.

Om der er kommet flere singler, skal jeg ikke sige.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 30-07-05 06:14

> [...]

> en dæmper på den ellers spændende ide.
> Jeg har dem begge (af de første originale udgivelser) og mener ikke at der

Skal lige prøve at vende tilbage til det, det kan jo være min huskekommer
spiller mig et lille puds, så jeg skal jo nok ned i plade reolerne og kigge
efter ..

M.V.H.....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-05 18:17

"Benny Mortensen 9700" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> > >>

> Skal lige prøve at vende tilbage til det, det kan jo være min huskekommer
> spiller mig et lille puds, så jeg skal jo nok ned i plade reolerne og

Har været nede og kigge, der var godt nok sammenlagt 4 plader, men samlet på
2 cd'er
CD 1 var de to oprindelige Traveling Wilburys 1 & 3
CD 2 indeholder Tom Petty's Full moon fever, samt Traveling WilburysVol 4½,
som er en Bootleg, så hvor meget man skal lægge i den, er nok et individuelt
spørgsmål. Men om de stadig kan fås, er et godt spørgsmål. De var begge
beregnet for det Russiske marked. Så du kan eventuelt se om denne side
findes endnu www.cd-maximum.ru eller denne mail adresse cd-max@aha.ru

M.V.H.....Benny..

Fra : Peter G

Dato : 29-07-05 13:38

> [...]

> http://www.cdviamail.com/
> Har jeg forstået det korrekt, at man her kan købe deres cd'er, hvis ja, hvor

Ud fra selve siden og det faktum at pladerne normalt går for en pris der er en
del højere, vil jeg tro det er (professionelle) kopi-udgaver.