Billigt til prag.
Fra : Kenneth K

Dato : 28-07-05 13:41

Hej NG.

Jeg har lovet kæresten at vi skal ned og se prag (hun har aldrig været der).

Dog er vi begge studerende, og derfor ønskes det selvfølelig så billigt som
muligt!

Vi skal være der i en uge (evt. 5-6 dage), og kan evt. selv køre derned
(hvis det kan betale sig).

Hvad har i af forsalg til at komme derned, bo dernede osv?

--

/Kenneth K

Fra : Tømreren

Dato : 28-07-05 14:15

"Kenneth K" <kenneth.k@mailslet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (hvis det kan betale sig).
>
> Hvad har i af forsalg til at komme derned, bo dernede osv?

Jeg er lige kommet hjem fra Prag igår,vi boede på 3 forskellige
hoteller,Holiday inn,Hotel Macury og Hotel Astoria alle ret dyre men flotte.
Jeg mødte så er ægtepar fra Australien der var bosat i Prag og de anbefalede
så den lækreste lejelighed lige ved Karlsbroen,en lejelighed på 128m2 med
spabad og det hele....... vi havde desværre kun mulighed for 1
overnatning men har allerede bestemt os for en uge mere senere på året.
Se den her www.thunovska19.cz

Hvis du vil bo billigt kan du kigge her:
http://www.andel3w.dk/antuser/danish/hotels/hotel002.htm

Jeg kan anbefale Botellet albatros

Go' tur

Fra : KL

Dato : 28-07-05 15:03

> [...]
>
> --
>
> /Kenneth K
> Prøv at kontakte Klingenberg rejser de er meget billige
mvh K.L

Fra : Michael

Dato : 28-07-05 17:50

Kenneth K wrote:
> [...]
> (hvis det kan betale sig).
>
> Hvad har i af forsalg til at komme derned, bo dernede osv?

Jeg har to tips til jer:

1) Hvis I kører selv, så prøv dette hotel: http:/www.extolinn.cz Det er
glimrende hotel til prisen, og ligger i OK afstand til centrum - ca. 15
minutter med sporvogn - og tæt på det gule marked. Desuden er det let at
finde og komme til, når man kommer i bil.

2) Europas - http://www.europas.dk/ - har ganske billige busrejser til
bla. Prag. Har selv været på en tur med uspecificeret overnatning og kom
til at bo på et bådhotel med god forbindelse til centrum. De har
forskellige hoteller i mange kategorier.

/michael

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 28-07-05 18:20

> [...]
> (hvis det kan betale sig).
> Hvad har i af forsalg til at komme derned, bo dernede osv?

Hej!

Vi var i Prag i påsken, og boede her (Pension Unitas):

http://www.unitas.cz/

Vi boede for ca. 300 kr. pr. nat for et dobbeltværelse med morgenmad. Bad
og toilet på gangen. Prisen afhænger af tidspunktet, kan være lidt
højrere/lavere end de 300 kr.
Stedet er basis, men MEGET centralt, og pænt og rent.

Læs om vores tur her:
http://www.pernille-kennet.dk/Rejsebeskrivelser/prag_2005.htm

Kan I flyve fra KBH har Københavns Lufthavns hjemmeside følgende "tilbud"
lige pt.

Tjekkiet

København - Prag
Snowflake
fra
DKK
595,-
(1)

København - Prag
Sterling
fra
DKK
598,-
(1)

Enkeltbillet.

se denne side
http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Foer+afrejse/Billige+billetter/Europa.htm

Go tur

Hilsen Pernille
--
så er vi hjemme fra Afrika.....
læs www.pernille-kennet.dk

Fra : klaus

Dato : 01-08-05 14:52

"Kenneth K" <kenneth.k@mailslet.dk> wrote in message
> [...]
> (hvis det kan betale sig).
>
> Hvad har i af forsalg til at komme derned, bo dernede osv?

Tog selv en tur til Prag i foråret. Vi fløj to personer med Sterling begge
veje. Pris 298,- per person per vej. Mao 1192kr alt i alt.
Tror ikke at I kan køre billigere med nuværende benzinpriser.