Alarm på 6230
Fra : Lauridsen

Dato : 28-07-05 11:21

Hej
Jeg bruger min alarm i 6230 som vækkeur, og mit spørgsmål er om man ikke kan
undgå at tonen er stigende? Bruger en sang til at blive vækket og vil
sommetider gerne høre den færdig, uden at få blæst ørerne af...

/Lars

Fra : Thomas Hansen

Dato : 28-07-05 16:28

Har i anden forbindelse stødt på andre der har beklaget sig over det
samme...

Man kan ikke gøre sådan, at alarmtonen ikke er stigende, selvom mange
betragter det som et problem.

Men der er også nogen, mig bl.a., der betragter det som en fordel, at man
kan nå at fange alarmen i opløbet inden den f.eks. vækker andre...

Thomas

Fra : Lauridsen

Dato : 29-07-05 10:20

> Men der er også nogen, mig bl.a., der betragter det som en fordel, at man
> kan nå at fange alarmen i opløbet inden den f.eks. vækker andre...
Det er selvfølgelig en pointe, men det ville nu være rart at have muligheden
for at vælge...

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 10:56

> [...]
> kan undgå at tonen er stigende? Bruger en sang til at blive vækket og vil
> sommetider gerne høre den færdig, uden at få blæst ørerne af...

Hej Lars

Gå ind i "Planlægning" vælg derefter "Alarm" og så "Alarmtone" ¨
Så kan du selv vælge. F.eks hvis du har en god mp3.

Hilsen Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 10:59

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Gå ind i "Planlægning" vælg derefter "Alarm" og så "Alarmtone" ¨
> Så kan du selv vælge. F.eks hvis du har en god mp3.

Hov.. læste vist spørgsmålet forkert Undskyld!

Hilsen Camilla