Nye indtryk af danske campister?
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-07-05 05:35

Vi lå på Union Lido og det var ved at blive småt med pladser. Lige over for
os kom nogle italienere og satte en snor hen over en plads. De satte en stol
op midt på den og papstykker på snoren så den var til at se.

Nogle nyankomne danskere så dette. Jeg hørte børnene spørge deres forældre
om de skulle flytte det men svaret var åbenbart negativt fordi der skete
intet.

Det gjorde der så 3 timer senere fordi da ankom nogle venner og de skulle
åbenbart ligge der - afspærring eller ej. Det var ved 17-tiden afspærringen
blev fjernet og deres bil blev parkeret sammen med campingvognen men kun i
en times tid. Så kørte bilen.

Kort efter ankom den italienske familie der havde foranlediget pladsen
reserveret. De skældte lidt ud men der var ingen at skælde ud på. De var jo
kørt. Jeg holdt øje med dem hele aftenen, de følte sig noget hjemløse idet
de boede på en af vejene på pladsen.

Bilen der kørte kom hjem ved 23-tiden. Næste morgen blev vi vækket kl. 7.30
af at ankomne bils søn løb rundt på campingpladsen og råbte til sine
forældre - normalt kunne vi sove til kl. 10 uden problemer. Bilen blev
spændt på og de kørte om til den plads de havde haft reserveret hele tiden.

Hvad mener I om ovenstående?

--
Per, Esbjerg

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 27-07-05 11:44

[klip]
> [...]
> forældre - normalt kunne vi sove til kl. 10 uden problemer. Bilen blev
> spændt på og de kørte om til den plads de havde haft reserveret hele

Så er det jo, man et øjeblik skammer sig over at have det samme design på
nummerpladen .... men kun et øjeblik.
Der findes jo gode mennesker og brådne kar fra alle nationer. Der skal kun 1
flink, hjælpsom og intelligent hollænder til at rette op på det indtryk jeg
ellers havde fået af disse camping-kolleger. Problemet er vel, at man ikke
påtaler det overfor folk, som kvajer sig.

ivan, århus

Fra : Jan Bøgh

Dato : 27-07-05 12:32

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Hvad mener I om ovenstående?

At røvhuller er røvhuller uanset nationalitet!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels

Dato : 27-07-05 17:27

Det er er godt hvis alle tænker på at når du er i udlandet er også
det land hvorfra du kommer du repræsantere som landets Ambasadør. Så
i dette tilfælde må er der nogle der burde skamme sig.
Venlig hilsen
Niels

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 27-07-05 19:10

> Vi lå på Union Lido og det var ved at blive småt med pladser. Lige over
> for os kom nogle italienere og satte en snor hen over en plads. De satte
> en stol op midt på den og papstykker på snoren så den var til at se.

Jeg synes da ofte man oplever, at folk med autocamper 'holder' plasen med
lignende midler, når de er på udflugt og har tænkt sig at vende tilbage om
aftenen.
Det kunne jo godt have givet noget tumult.

ivan, århus

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-05 21:04

On Wed, 27 Jul 2005 20:10:28 +0200, "Sparvath [8210]"
<ivan.sparvath@DAMNSPAMstofanet.dk> wrote:

>Jeg synes da ofte man oplever, at folk med autocamper 'holder' plasen med
>lignende midler, når de er på udflugt og har tænkt sig at vende tilbage om
>aftenen.

Det er vel også rimeligt nok, hvis de har lejet pladsen for flere
dage.

De stakkels mennesker har jo ikke mulighed for, at komme lidt rundt
ellers

Verner

Fra : Sten Bo

Dato : 27-07-05 22:23

,

Jeg holdt øje med dem hele aftenen, de følte sig noget hjemløse idet
> de boede på en af vejene på pladsen.

Hvad med at gi dem en kop kaffe og en lille en i stedet for at nøjes med at
holde øje. Så kommer der også lyd på.

> Næste morgen blev vi vækket kl. 7.30 af at ankomne bils søn løb rundt på
> campingpladsen og råbte til sine forældre - normalt kunne vi sove til kl.
> 10 uden problemer. ,>

07.30 er da på tide at komme op - fin vækning med lyden af legende børn.
trygt og hjemligt. I virkeligheden en tjeneste idet de fleste skal tisse ved
den tid. - Hvis man sover meget længere blir ryggen hos de fleste lidt
stiv.

> Hvad mener I om ovenstående?

Vi ku ikke drømme om at blive på en overfyldt plads - men man gør jo meget
af nød.

Din historie kan med garanti få mange til at afstå fra camping - for det var
en skuffe med de kedeligste elementer.

Tag til Norge eller Sverige næste gang hvor man kan få fred og ro - især
hvis det regner.

Og så behøver man ikke helt at bruge 5 6000 til brændstof.

Hilsen