Hjem fra Italien .. øv!
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-07-05 08:51

Vi kørte en tur ned til vores www.campingrubicone.com, hvor vi brugte 9
dage. Jeg ved ikke hvorfor vi ikke lærer at blive på denne plads - men vi
kørte til Union Lido hvor vi brugte 13. Myggebefængt og langt at gå uanset
hvad man skal for ikke at snakke om luftfugtigheden, der mange dage var
omkring 90%. Ulideligt.

Jeg vendte også hjem med en parkeringsbøde. Hvad skal jeg gøre med den for
at få mindst mulig bøvl?

--
Per, Esbjerg

Fra : Dalle

Dato : 26-07-05 11:58

Den campingplads du linker til der - ser meget spændende ud, men kan man
også komme med sit eget telt og slå det op eller er det sådan en hvor man
kun kan leje de ting der i forvejen er slået op.

Jan

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-07-05 12:40

"Dalle" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den campingplads du linker til der - ser meget spændende ud, men kan man
> også komme med sit eget telt og slå det op eller er det sådan en hvor man
> kun kan leje de ting der i forvejen er slået op.

Du kommer bare med dit telt og slår det op...

Byen ligger lige uden for pladsen ved udgangen fra stranden, der er
supermarked med 70-80 kasseudgange 1½ km fra og der ligger ca. 100 butikker
under samme tag... Det er 8. år i streg jeg har været der.

Bemærk deres priser på værelsesudlejning (Hotel) ... 16 Euro er det vist for
en et-værelses i lavsæsonen !!

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-05 20:56

On Tue, 26 Jul 2005 09:50:30 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Jeg vendte også hjem med en parkeringsbøde. Hvad skal jeg gøre med den for
>at få mindst mulig bøvl?

Skraldespanden

Verner

Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 30-07-05 11:06

Jeg vil da give dig ret i at den linkede campingplads ser ret god ud,
men er der ikke langt derned, hvor langt er der fra Esbjerg.??
Vi er selv ret vilde med unionen, skal siges at vi heller aldrig har
prøvet andre, da vi altid har fået at vide fra bureaet at union lido
var noget af det bedste.
Vi føler ikke at der var så langt selvom pladsen er kæmpe stor, vi
boede i mobilhome fra happy camp, de ligger rimeligt centralt.

Vi er dog fast besluttet på at prøve noget andet næste år
Se den billederne af pool faciliteterne på union lido her.
http://spaces.msn.com/members/lhj26

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-07-05 11:42

"Lars H. Jørgensen" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil da give dig ret i at den linkede campingplads ser ret god ud,
> men er der ikke langt derned, hvor langt er der fra Esbjerg.??

Det er samme afstand som til Union Lido - fandt vi ud af (forskellen er i
hvert fald meget lille).

> Vi føler ikke at der var så langt selvom pladsen er kæmpe stor, vi
> boede i mobilhome fra happy camp, de ligger rimeligt centralt.

Centralt i forhold til hvad? Happy camp er en campingplads som ligger lige
ved siden af Union Lido.

--
Per, Esbjerg

Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 30-07-05 12:00

>Det er samme afstand som til Union Lido - fandt vi ud af (forskellen er i
>hvert fald meget lille).

ok, det lyder fint

>Centralt i forhold til hvad? Happy camp er en campingplads som ligger lige
>ved siden af Union Lido.

Happy camp er navnet på den kæde der udlejer nogle af mobilhomes
dernede, de ligger selvfølgelig på pladsen !!
Andre kæder kan nævnes Eurocamp, vancanoil, mfl.
Vi havde 250mtr til den nye pool og 450mtr til den gamle, til
butikkerne var der vel 3-400 mtr
Det kan jeg godt leve med, så får man ogsaå en masse motion, og kan
spise nogle flere af deres dejlige is.