gendan SM kort ?
Fra : WengGalten

Dato : 25-07-05 23:16

Hej Gruppe

Vi har lige været på ferie i Slovenien og trode vi havde fået lagt
billederne over på cd, derfor slettede vi vores 128 MB Smart Media kort til
vores Olympus kamera.
Det viste sig dog imidlertid at disse billeder ikke er på cd'en da vi har
slettet kortet, er spørgsmålet nu om det er muligt at gendanne de slettede
billeder?

Med venlig Hilsen
MW

Fra : Nybro

Dato : 26-07-05 12:11

Hej MW.

Her er hvad jeg fandt:
http://steves-digicams.com/digsoftware_utils.html
http://www.artplus.hr/

/Nybro

Fra : Nybro

Dato : 26-07-05 12:13

Hej MW

Her er hvad jeg fandt:

http://steves-digicams.com/digsoftware_utils.html

http://www.artplus.hr/

Der er flere men jeg vil overlade det sjove til dig :)