Thailand første 14 dage i September
Fra : Pentium

Dato : 25-07-05 19:17

Jeg har mulighed for at overtage en flybillet til Bangkok i begyndelsen af
september.

Men er det ikke lige i lavsæsonen, regn og meget varmt ?

Fra : Martin Poll

Dato : 25-07-05 21:50

"Pentium" <kanikkelidespam@dk.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har mulighed for at overtage en flybillet til Bangkok i begyndelsen af
> september.
>
> Men er det ikke lige i lavsæsonen, regn og meget varmt ?

Hej
Det kan du have ret i men det skal ikke holde dig fra at tage afsted. Jeg
har været i thailand på de fleste årstider uden at det har været det store
problem, men du har da ret i at det kan regne meget, men det er som regel
ikke hele dagen at det øser ned, så der er som regel massere tid til
oplevelser. Jeg tager selv derned igen den 7 september. så lad os håbe at
det bliver dejlig vejr.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-07-05 09:51

"Martin Poll" <mpoll@FJERNadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke hele dagen at det øser ned, så der er som regel massere tid til
> oplevelser. Jeg tager selv derned igen den 7 september. så lad os håbe at

Jeg har været på Samui på den årstid, det regnede konstant i 11 dage.
Alt var vådt, selv sengetøj i bungalowen, det var rigtigt fælt
Året efter var der næsten ingen regn så -----
Det kan gå an at være i Bangkok, hvor man kan få tørt tøj på.Det er for
varmt med regntøj, så paraply er det bedste
man fryser jo ikke selvom man er våd
Januar1999 regnede det næsten konstant i 8 dage på Samui, men ikke på Phuket
MvH Steen

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-07-05 10:34

Steen Johansen skrev bl.a.:

>man fryser jo ikke selvom man er våd

Så har du vist ikke prøvet at køre på motorcykel i regn

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 26-07-05 11:55

"Pentium" <kanikkelidespam@dk.dk> wrote in message
> Jeg har mulighed for at overtage en flybillet til Bangkok i begyndelsen af
> september.
>
> Men er det ikke lige i lavsæsonen, regn og meget varmt ?

Da jeg i 2003 boede på Phuket øs regnede det i døgndrift hele september og
oktober.
Ikke en tid hvor du skal regne med ret meget sol fra blå himmel.
Mvh
Torben