Meget billig Fender Squier
Fra : Martin Petersen

Dato : 25-07-05 19:05

Halløj.

Som en lille service vil jeg lige fortælle at Aldi her i Nakskov, sælger en
Fender Squier med forstærker osv. for den nette sum af 799 kr. Det er dem
der kostede 1500-2000 kr. på tilbud for et par mdr. siden. Ved ikke om det
gælder hele landet, men det virker som om de er brændt inde med dem (der er
2 aldier i Nakskov, og de har vel sammenlagt 15 guitarpakker).

For en ordens skyld vil jeg lige sige at jeg intet har med Aldi at gøre,
udover at handle der. :)

--
Martin Petersen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 25-07-05 23:25

Martin Petersen wrote:
> [...]
> 2 aldier i Nakskov, og de har vel sammenlagt 15 guitarpakker).
>
> For en ordens skyld vil jeg lige sige at jeg intet har med Aldi at gøre,

synes ik det er til at se på deres webside.. er du sikker på det kun er
i nakskov?

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-07-05 10:07

Esben von Buchwald (use-net@rem_oVe-amokk.dk) skrev i
J8GdneyYnthO-3jfRVnyjA@giganews.com:

> synes ik det er til at se på deres webside.. er du sikker på det kun
> er i nakskov?

Jeg har ikke været andre steder. Det var dem de solgte for nogle mdr. siden.
Dengang var der enighed om at prisen var god (1500-2000). Nu er prisen altså
_rigtig_ god. :)

--
Martin Petersen