PHP Gallery, hvad er bedst?
Fra : Simon Nielsen

Dato : 25-07-05 16:07

Hej NG

Jeg er rimelig ny med PHP. Dog ahr jeg leget lidt med noget PHP gallery, jeg
har faktisk fået Gallery 2.0 Beta4 til at køre og uploadet billeder, i
starten virkede det helt fint, så stoppede det med at ville køre slideshows
og senere hen kunne jeg slet ikke åbne billederne, kun se dem som
thumbnails.

Hvad er det bedste program der virker? eller er der noget jeg kan gøre for
at få det til at virke? Jeg har en webserver hos elitehost.dk med Safe Mode
off og en MySql server sat op.

Mvh
Simon

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 25-07-05 21:34

[...]

>Hvad er det bedste program der virker? eller er der noget jeg kan gøre for
>at få det til at virke? Jeg har en webserver hos elitehost.dk med Safe Mode
>off og en MySql server sat op.

coppermine er ret cool, og har en overvæld af features:

http://coppermine.sourceforge.net/

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 25-07-05 22:07

"Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> wrote in message
> [...]
>
> coppermine er ret cool, og har en overvæld af features:
>
> http://coppermine.sourceforge.net/

Jeg har lige prøvet det. Det opfylder ikke mine ønsker desværre og hvordan i
al verden for man imagemagick til at virke, skal det indstalleres på ens
egen PC eller skal det ligge på webserveren?

Mvh
Simon

Fra : Jacob Atzen

Dato : 25-07-05 23:41

On 2005-07-25, Simon Nielsen <newz@siho.dk> wrote:
> Jeg har lige prøvet det. Det opfylder ikke mine ønsker desværre og
> hvordan i al verden for man imagemagick til at virke, skal det
> indstalleres på ens egen PC eller skal det ligge på webserveren?

Det skal installeres på webserveren. Spørg din udbyder om det.

- Jacob Atzen

Fra : Martin

Dato : 26-07-05 00:55

Simon Nielsen wrote:
> [...]
> at få det til at virke? Jeg har en webserver hos elitehost.dk med Safe Mode

Nu hvor du har safemode = off så kan du også kigge på
<http://gallery.menalto.com>

Fra : Simon Nielsen

Dato : 27-07-05 13:12

"Martin" <news@natten-i.dk> wrote in message

> Nu hvor du har safemode = off så kan du også kigge på
> <http://gallery.menalto.com>

Faktisk havde jeg version 2 installeret og i starten virkede det jo fint.
Det er netop det program jeg beskrev om at det holdt op med at virke i løbet
af en 2 dages tid.

Mvh
Simon