Canon digital kamera?
Fra : Vega

Dato : 24-07-05 20:45

Hej.

Hvilket digital kamera i Canons Powershot serie i dag, svarer til mit gamle
Powershot A70?

Mvh. Vega.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-07-05 20:49

Vega wrote:
> Hej.
>
> Hvilket digital kamera i Canons Powershot serie i dag, svarer til mit gamle
> Powershot A70?
>
> Mvh. Vega.

spørg i dk.fritid.foto

Fra : Vega

Dato : 24-07-05 21:27

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse

> spørg i dk.fritid.foto

Takker Esben, kunne ikke helt finde hvilken gruppe, det passede i.

Mvh. Vega.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-07-05 20:53

Vega wrote:
> Hvilket digital kamera i Canons Powershot serie i dag, svarer til mit
> gamle Powershot A70?
> Mvh. Vega.

Der er stadig en del modeller i Axx serien, så jeg ville kigge på dem.

De kan lidt mere for de samme penge i vore dage.

Men ellers prøv i news:dk.fritid.foto hvor spørgsmålet nok er lidt mere
relevant.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk