thailand og fammilie
Fra : Norreskovvej

Dato : 24-07-05 15:36

Hej med jer

Vi tænker på at tage til Thailand i Februar 2006
men er der nogle der har anbefalinger når vi har 2 børn med. Dreng på 5 og
Pige på 10 år.

Hilsen
søren og christina

Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-07-05 15:49

"Norreskovvej"
> [...]
>
> Vi tænker på at tage til Thailand i Februar 2006
> men er der nogle der har anbefalinger når vi har 2 børn med. Dreng på 5 og

Chiang Mai i nord og Koh Tao i syd - Phuket hvis i ikke
er så eventyrlystne og vil ha' en happy meal ind imellem.
Nemt at komme rundt med tog. bus og fly. Lej scootere
og drøn rundt på egen hånd.. Husk myggebalsam, hvis
skaden er sket knust hvidløg i olie på stikkene, eller smør
med en fugtig håndsæbe på stikkene og lad det tørre,
10 min. og kløen er væk. Go tur. -max-

Fra : Thomas VJ

Dato : 26-07-05 13:55

> [...]
> skaden er sket knust hvidløg i olie på stikkene, eller smør
> med en fugtig håndsæbe på stikkene og lad det tørre,

Erhrem, Koh Tao er en udpræget dykkerø. Hvis i ikke dykker kommer i nok til
at kede jer en smule på Koh Tao.

På Phuket og Koh Samui er der mange forskellige muligheder for
underholdning. Desværre er sex-industrien på disse to destinationer svær at
overse.
Jeg ville tage mine 5 og 10-årige børn med til enten Chiang Mai eller Ao
Nang ved Krabi, eller en kombination af de to.

--
Mvh, Thomas VJ
www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...

Fra : Norreskovvej

Dato : 26-07-05 15:47

Super
tak for de gode indlæg.
Hilsen norreskovvej 24
Christina og Søren

Fra : Peter Loumann

Dato : 26-07-05 16:17

Thomas VJ skrev:

>På Phuket og Koh Samui er der mange forskellige muligheder for
>underholdning. Desværre er sex-industrien på disse to destinationer svær at
>overse.

Helt uenig. Især hvis man rejse som par eller familie. Man skal
nærmest selv opsøge den. Hvis man let lader sig genere, bør man måske
undgå Patong. Det er der flere gode grunde til.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-07-05 01:10

"Thomas VJ"

> Erhrem, Koh Tao er en udpræget dykkerø. Hvis i ikke dykker kommer i nok til
> at kede jer en smule på Koh Tao.
> --
> Mvh, Thomas VJ

Hehe - Ja det er rigtigt der er ikke noget legeland,
men der er god snorkling og øen er spændende
nok til nogle dages udforskning.. -max-