Pakkerejse til Israel
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 24-07-05 12:29

Hejsa gruppe

Er der nogen der kender til bureauer, der arrangerer pakkerejser (ikke
rundrejser) til Israel?
Jeg ved, at rejserne har ligget stille i flere år pga. uroligheder, men er
de i gang igen? Jeg kan sagtens finde flybilletter til Israel, men søger
altså en færdig tur??

Hilsen Pernille
---------
så er vi hjemme fra Afrika.....
læs www.pernille-kennet.dk
stedet med de mange rejsebeskrivelser

Fra : Zanne

Dato : 25-07-05 21:47

Prøv evt www.helserejser.dk
mvh Sanne

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 26-07-05 07:48

> [...]
> de i gang igen? Jeg kan sagtens finde flybilletter til Israel, men søger

Måske Jysk Rejsebureau kan hjælpe? De har ihvertfald solgt mig flybilletter
til Israel før, men om de har hele pakkeløsninger liggende ved jeg ikke?
Måske kan de lave en pakkeløsning, som giver det samme sikkerhed som normale
pakkeløsninger? Spørg dem.
www.jyskrejsebureau.dk

Mvh

Emil

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 26-07-05 18:30

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved jeg ikke?
> Måske kan de lave en pakkeløsning, som giver det samme sikkerhed som

Hejsa

Det er ikke for sikkerheden, at vi ønsker en pakkerejse, men fordi jeg synes
at ruteflyene til Israel er meget dyre. Tit kan man få en charterrejse med
billigt hotel billigere end en ruteflybillet, og så kunne vi bare lade være
med at bruge hotellet (vi skal besøge venner i Israel). Men ellers tak for
ideen....

Mvh
Pernille

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 26-07-05 19:59

> [...]
> vi bare lade være med at bruge hotellet (vi skal besøge venner i Israel).

Okay, så ring ind og hør hvad Jysk Rejsebureau skal have for flybilletter
til Israel. Det var nogle af de billigste jeg kunne finde, for du kan ikke
få billetter til Israel som disse billetter til 600 kr til Malaga f.eks. med
Sterling.

Mvh

Emil

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 26-07-05 21:32

On Sun, 24 Jul 2005 13:29:01 +0200, "Kennet og Pernille"
<anonym@mail.dk> wrote:

> [...]
>de i gang igen? Jeg kan sagtens finde flybilletter til Israel, men søger

Afhængig af hvornår du skal afsted, så kunne Apollo Rejser være en
mulighed - selskabet genoptager (vistnok som det første danske)
charterrejser til Eilat i det sene efterår.