Jeg har også et problem med mit ASUS GeFor~
Fra : HelloKitty

Dato : 25-12-00 02:51

Det er egentlig ikke et problem gigantisk problem men alligevel... vha. det
medfølgende Tweak Utility kunne jeg overclocke hukommelsen stabilt op til
183 MHz (max. tweaking!). Så downloadede jeg nVidias referencedriver, nemlig
Detonator3, og så kunne jeg tweake den op til 200 MHz. Det gjorde jeg også
(for Anandtech har fået deres op på 210-220 MHz!), men det gav bare to nye
problemer:

1) skærmopdateringen var kun på 60 Hz, selv om in Samsung SyncMaster 900SL
Plus godt kan klare 100 Hz i 1024x768. Ingen steder i menuen kunne jeg finde
en menu med mulighed for at ændre refresh rate. Hvor ligger det?

2) det skabte små artifacts her og dér i Unreal Tournament. Jeg går ud fra
at mit kort IKKE kan tåle at blive clocket så højt. På den anden side... den
BlueOrb jeg købte står ikke HEL plan til chippen, forstået på den måde at de
to ikke rører hinanden så godt. Jeg har selvfølgelig smurt et tyndt lag
kølepasta, men alligevel kan jeg godt se igennem det lille sprække ml. orben
og chippen... nogen der har oplevet det samme?
Men det kan også være at temperaturen i kabinettet er for højt (48 grader
Celcius på BX-chippen OG Cel 566@850 MHz).

Specs:
Celeron 566@850
128 MB SDRAM