SCSI.scanner
Fra : kk

Dato : 23-07-05 10:53

Hej NG,
Jeg har en, ikke helt ny,scanner (Microtek E-3, Phantom SCSI. Den virkede
fint, også under Win XP,
med den tilhørende SCSI adapter. Den skal imidlertid sættes i en ISA slot,
og dem er der ikke nogen af i det Aldi-monster som jeg anskaffede for nylig.
Mit spørgsmål er derfor:
Findes der SCSI adapterer som er beregnet til PCI slots?
og
Kan man mon anvende sådan en til min gamle scanner?

mvh
kk

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 13:04

kk wrote:
> [...]
> Findes der SCSI adapterer som er beregnet til PCI slots?
> og
> Kan man mon anvende sådan en til min gamle scanner?

ja, det gør der skam, men de er nok lidt over hvad du ønsker at ofre på
sagen, find dig et brugt scsi kort, det skulle være muligt at bytte dig
til et for cola (hvis du er i kbh eller omegn kan dju mail mig evt.)