Danware børsprospekt
Fra : René Jørgensen

Dato : 04-06-01 18:06

Børsprospekt på Danware A/S kan nu hentes fra denne side:

http://www.gr.dk/corporate_finance/campaign_frameset.asp

Klik ok nederst på siden.

Hilsen

René

Fra : DeBoss

Dato : 04-06-01 19:00

Hvad mener folk om DanWare ??
starter de for højt ??

Mvh Dennis

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 11-06-01 16:38

"DeBoss" <dennis@bitnisse.dk> wrote in message
> Hvad mener folk om DanWare ??
> starter de for højt ??
>
> Mvh Dennis

Jeg synes de starter for højt! Ydermere synes jeg at deres produkter
er lidt "tvivlsomme" på længere sigt. Med alt respekt kan det ikke
være ret svært at lave fjernstyringsprogrammer til computere hvilket
fører til mange konkurrenter. Ydermere har M$ allerede lavet
styresystemer med det indbygget (NT4/W2K terminal server) og derfor
kunne de jo måske finde på at indbygge det i alle deres styresystemer,
og hvor er Danwares berettigelse så!?

Mvh. Brian

Fra : Anders Jacob Raj And~

Dato : 07-06-01 22:04

Hold fingrene fra Danware. De udbydes til en alt for høj kurs!!!!

AJ

Anders Jacob Raj Andersen
Stud.Merc.
Borgergade 13, 1.tv