Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Problem med xd-kort
Fra : Reidar Solberg

Dato : 22-07-05 20:19

Har prøvd å kjøre Lexars Image Rescue 2.0 på et XD-kort uten at dette hjalp.
Fikk ikke kontakt med kortet uten å formatere dette. Jeg har gjort dette med
CF-kort tidligere, og reddet alle bildene selv om kortet var re-formatert.
Derfor kjørte jeg formateringen - men jeg finner ingen bilder denne gangen.
På siden til Lexar sier man at programmet skal kunne finne bildene uansett.

Er det noen som har hatt lignende problem og klart dette med Lexars eller et
annet program?

Mvh
Reidar Solberg

Fra : [HCS] 4000

Dato : 22-07-05 21:38

Prøv med programmet PC Inspector smart recovery, det har hjulpet mig flere
gange.
Kan downloades gratis fra www.convar.com.
--
hilsen Hans