P vagt
Fra : polle

Dato : 22-07-05 18:09

Var så uheldig at få en p bøde, Føtex i fr.sund
Jeg talte med p vagten, han sagde sorry jeg havde været væk i 12 minutter,
men efter loven skal der obsaveres i 15.minutter gik ind i føtex og klagede
fik medhold.

Og de rev min bøde i stykker, det hjælper at kende reglerne, og klage.

ps: det var carpark.

Hilsen Polle

Fra : Holst

Dato : 22-07-05 18:24

polle wrote:

> [...]
> men efter loven skal der obsaveres i 15.minutter gik ind i føtex og klagede

Hvilken lov er det?

Fra : polle

Dato : 22-07-05 19:01

Det var en på min arbejdsplads der fortalte mig det, men han lovede at
fortælle mig det
men han er på ferie nu, når han kommer tilbage vil jeg spørge ham om det, så
vender jeg tilbage.
Hilsen Polle

Fra : Søren G

Dato : 02-08-05 14:14

"polle" <polle@jagt.dk> wrote in message
> Og de rev min bøde i stykker, det hjælper at kende reglerne, og klage.

De skal vel observerer bilen i min. 3 minutter, og må derefter udskrive
afgiften (kun politiet kan give bøder).
Den med de 15 minutter må du meget gerne fremskaffe noget dokumentation på
hvis du vil have nogle herinde overbevist, for umiddelbart lyder dert som om
at du bare har været heldig og fanget en stakkels føtex medarbejder der
kender reglerne dårligere end dig (efter min mening).

> ps: det var carpark.

Så husk når du kommer med de regler/love ikke at forveksle reglerne for
offentlige parkeringsvagter med den for private.

--
Søren