Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Grøn Koncert 2005
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 22-07-05 11:57

Hejsa

Et par indtryk fra Grøn Koncert 2005 i Aalborg
http://www.digifoto-nord.dk/coppermine/thumbnails.php?album=47
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-07-05 12:13

"Ulf Pedersen" <ulf_pedersen@digifoto-nord.dk> wrote in message

> Hejsa
>
> Et par indtryk fra Grøn Koncert 2005 i Aalborg
> http://www.digifoto-nord.dk/coppermine/thumbnails.php?album=47

En masse blandede. Jeg syntes ikke der nogle ekseptionelle i mellem. Hvordan
er du egentlig kommet ind på den side af hegnet? og i havde væsentligt
bedre vejr end i Odense. Jeg har også 200 billeder fra Grøn koncert men de
fleste er ret ringe da vejret var rigtig dårligt.

Mvh
Simon

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 26-07-05 13:13

On Fri, 22 Jul 2005 13:12:57 +0200, "Simon Nielsen" <newz@siho.dk>
wrote:

Hej Simon

> [...]
>bedre vejr end i Odense. Jeg har også 200 billeder fra Grøn koncert men de
>fleste er ret ringe da vejret var rigtig dårligt.

Jeg spurgte en flink mand om ikke det var ok, jeg hoppede over hegnet

--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-07-05 12:31

Ulf Pedersen skrev:
> Hejsa
>
> Et par indtryk fra Grøn Koncert 2005 i Aalborg
> http://www.digifoto-nord.dk/coppermine/thumbnails.php?album=47

Du _kan_ ikke forvente at man tager stilling til hvert enkelt billede
når der er så mange.
Men, hvad vil du med billederne? Man kan se, at bungy jump eller grøn
scene er netop det. Som minde om oplevelsen, OK. Men ellers synes jeg
ikke der er noget af interesse for "ikke spec. grøn koncert interesserede".

Lidt som et tænkt eksempel: Hvad er et kedeligt billede af Bush´s fly
værd, hvis man ikke ved at det er netop det fly.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (20.juni.2005) design og nye billeder(G5) på: