Soundblaster Audigy + hoontech daughterboa~
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 14:08

Hejsa
Jeg har et Audigy2 ZS + Hoontech SBII digital I/O add-on kort.

Men jeg kan #!$!#¤%! ikke få det til spille :(
Det sidder som det er beskrevet at det skal i Hoontech manualen(folder
heh) (bruger et 40 pin harddisk kabel)
Bruger den til Optisk SP/DIF ud og der er fint lys på, kabel & reciever
er testet en DVD afspiller i både PCM og RAW mode og alt er i skønneste
orden der.
Men der er ingen liv fra Audigy/Hoontech, lige meget hvad jeg indstiller
driverne til (48/96Khz, spdif passthrough, digital output only, osv osv)
har bare ingen effekt.
Der er fint lyd fra analog udgangene på audigy kortet.
Desværre har jeg ingen mulighed for at teste coax spdif ud(specifikt
derfor optisk udgang skal bruges)

Er snart ved at blive lidt desperat :(
Alt hjælp modtages med kyshånd :)

/Bjørn