kan en cpu være skyld i at onboard netkort~
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 21-07-05 13:39

subj. ????

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
slet FJERNDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Hans

Dato : 21-07-05 13:41

Johnny B [2000] wrote:
> subj. ????

Har du undersøgt om PSU'en kan håndtere den hurtigere CPU?

Jeg går ud fra at det stadigvæk er skiftet til P4 3.2GHz det drejer sig om.

Hans

Fra : Hans

Dato : 21-07-05 13:59

Johnny B [2000] wrote:
> men den laver nu samme nummer med en 2,6 monteret i socklen

Prøv og slet netkortet i enhedshåndteringen, genstart og se om det ikke
hjælper når det bliver oprettet påny.

Hans

Fra : hansen

Dato : 21-07-05 15:10

"Johnny B [2000]" <FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> subj. ????

Ja

Fra : Henning

Dato : 21-07-05 16:46

On Thu, 21 Jul 2005 16:42:55 +0200, "Johnny B [2000]"
<FJERNDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote:

>he he ... kan du mon uddybe dit svar lidt mere .o)

Så må du uddybe dit spørgsmål tilsvarende.

Henning
hsb(at)image.dk