Opara 16 - 32
Fra : Leif Larsen

Dato : 21-07-05 12:34

Hej
Er der nogle der ligger inde med inst. / programerings manual til Opara
16 - 32 ( PABC) eller ved hvor man kan finde det .

Fra : Sørensen

Dato : 22-07-05 04:49

"Leif skrev
> Er der nogle der ligger inde med inst. / programerings manual til Opara
> 16 - 32 ( PABC) eller ved hvor man kan finde det .

Er der noget specielt Du vil vide ? Jeg kan måske huske lidt.
Har du en systemtelefon ? Det er noget med 3 tryk på menu? og kode 726 (762)
eller sådan noget ligende og så er du inde i menuen.

vh.
Sørensen

Fra : Leif Larsen

Dato : 25-07-05 10:02

Hej Sørensen
Nej jeg har ingen systemtelefon. så jeg håber det er muligt at programmere
fra en standart telefon . det jeg savner mest lige nu er indringnings
gruppering. Ved du om det er muligt at programmerer fra en PC og evt. hvad
der kræves af udstyr / programmer
mvh
Leif

Fra : Sørensen

Dato : 25-07-05 20:34

"Leif > skrev
jeg har ingen systemtelefon. så jeg håber det er muligt at programmere
> fra en standart telefon .

Tror jeg ikke

det jeg savner mest lige nu er indringnings
> gruppering. Ved du om det er muligt at programmerer fra en PC og evt. hvad
> der kræves af udstyr / programmer

nix

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-07-05 15:51

"Leif Larsen" <leif_larsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogle der ligger inde med inst. / programerings manual til Opara
> 16 - 32 ( PABC) eller ved hvor man kan finde det .

Ja - jeg har manualen i Word. Men systemet kan kun programmeres via. et
systemapparat.

Mvh
TKJ

Fra : Leif Larsen

Dato : 30-07-05 10:32

Hej Thomas .
Ok så må jeg på jagt efter en gammel systemapparat .
Men jeg vil da meget gerne have en kopi af manualen, vil du sende en til mig
?? så bliver jeg glad .
leif_larsen@stofanet.dk