Rødovre, og Take out?
Fra : Dooz

Dato : 21-07-05 09:26

Er de to ting uforenelige? Tænker mig et sted for hvor man kunne hente mad
( altså ikke pizza / pasta nams), men anstændigt kokkereret mad, og indtage
hjemme? Nogen der har nogle gode erfaringer herude?
Eva

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 12:50

"Dooz" <dooz_nospam@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
indtage
> hjemme? Nogen der har nogle gode erfaringer herude?

Nu er Rødovre ikke ligefrem stedet hvor gode restauranter ligger på hvert
gadehjørne, så snup lokalbogen og ring til de få ikke-pizza-pasta steder der
er, og førhør dem ad om det er muligt at hente en portion mad eller to hos
dem. Der er kun omkring 5 restauranter i Rødovre, der ikke er pizza, pasta,
kylling eller andet fastfood.

- Espehus
- Clara
- Dueslaget
- Brunch & Beef (følger centerets åbningstider)
- Restauranten i bowlinghallen
- Og et par kinesiske + en thailandsk.

De kinesiske og den thailandske kender jeg ikke, men resten har god mad på
menuen.

Slagteren på Damhustorvet, http://www.madmedmere.dk/go.asp?LangRef=11, har
nogle forskellige muligheder, men man skal lige gøre det sidste selv, det er
ikke bare pak-ud-og-spis. Noget af det skal bestilles dagen før.

Tina
/beboer i Rødovre i 20 år, og kommer der stadig næsten dagligt.

Fra : Kim

Dato : 21-07-05 14:45

> [...]
> ( altså ikke pizza / pasta nams), men anstændigt kokkereret mad, og
> indtage hjemme? Nogen der har nogle gode erfaringer herude?
Den Thailandske, i den gamle bells pub kan jeg varmt anbefale.
Der ligger også en kinesisk på Roskildevejen.

Hilsen Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-07-05 21:35

"Kim" <vildsiFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den Thailandske, i den gamle bells pub kan jeg varmt anbefale.

Hvis det er den på Rødovrevej, så kan jeg _ikke_ anbefale den. Den var god i
en kort periode for en del år siden, men er direkte ringe i dag.

> Der ligger også en kinesisk på Roskildevejen.

Der ligger vist en del på Roskildevej.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 00:30

> Der ligger vist en del på Roskildevej.

Jeg tror, at den kinesiske der bliver henvist til her, er den der ligger på
Roskildevej 320. Den åbnede i vinters. Før den kinesiske restaurant åbnede,
havde Vascandia A/S kontor i lokalerne. Og før dem var der noget
edb-halløjsa med nogle printere og den slags. Og før den var der en Fakta.
Og før Fakta lå der en Irma.... Har boet klods op og ned af det butisklokale
i 20 år, og jeg kommer der stadig min. en gang om ugen.

Tina

Fra : Max

Dato : 21-07-05 15:59

Hej Eva

> hjemme? Nogen der har nogle gode erfaringer herude?

Spiste buffet i søndags i Dueslaget ved Damhussøen
og det var faktisk en fin oplevelse til en rimelig pris.

Mvh Max

Fra : Lene Pedersen

Dato : 21-07-05 18:20

> [...]
> ( altså ikke pizza / pasta nams), men anstændigt kokkereret mad, og
> indtage hjemme? Nogen der har nogle gode erfaringer herude?

Den thailandske der ligger på Rødovrevej ved kirken laver rigtig god mad.
Gondolas i Rødovre Centrum laver også andet end pizza - og det er virkeligt
lækker mad efter min mening.

Lene