Disturbed? Ikke længere
Fra : Steen Jensen

Dato : 20-07-05 22:28

Disturbed...dem kendte jeg sgu' ikke!
Jeg troede først, at det var Metallica der havde fundet deres anden
ungdom, men jeg blev klogere

Det kan godt betale sig at lytte til iTunes' podcast:
http://snipurl.com/ge05

--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-07-05 22:45

Steen Jensen wrote:
> Disturbed...dem kendte jeg sgu' ikke!

Fejl i din opdragelse.

Kan du så komme ud og købe The Sickness!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-07-05 23:18

> Fejl i din opdragelse.
>
> Kan du så komme ud og købe The Sickness!

Brænd alle jeres nu-metal CD'er og få købt Byzantine's "And they shall take
up Serpents"...

Fra : Steen Jensen

Dato : 20-07-05 23:33

Robert Eriksen <ROEblÂbÊrgr¯d@adr.dk> wrote:

> Kan du så komme ud og købe The Sickness!

Ja ja, jeg skal nok!
80,- på iTunes, det kan jeg vist lige overkomme
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Henrik Madsen

Dato : 21-07-05 08:14

iSteen@litespam.dk (Steen Jensen) writes:

> Ja ja, jeg skal nok!
> 80,- på iTunes, det kan jeg vist lige overkomme

Jeg vil hellere give en 10 ekstra for CD'en. Men sådan er vi jo
forskellige.

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-05 19:18

Steen Jensen wrote:
> [...]
> ungdom, men jeg blev klogere
>
> Det kan godt betale sig at lytte til iTunes' podcast:

se at få købt deres albums, det er top kvallivare, og svjv er de i
studiet for at indspille nyt.

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-07-05 22:14

"Claus Albæk (kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote:

> e at få købt deres albums, det er top kvallivare, og svjv er de i
> studiet for at indspille nyt.

Har lige fået fat i ders 2. cd, og en ny skulle være lige om hjørnet
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 23-07-05 22:20

Steen Jensen wrote:

> Har lige fået fat i ders 2. cd, og en ny skulle være lige om hjørnet

Den nye er klar og skulle komme på gaden indenfor de næste par måneder.
Denne gang med et cover af det gamle Genesis nummer Land Of Confusion.

Jeg vil nu personligt mene at The Sickness er den eneste af de 3 med
nogen reel holdbarhed.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-05 11:28

Robert Eriksen wrote:

> [...]
> Denne gang med et cover af det gamle Genesis nummer Land Of Confusion.
>
> Jeg vil nu personligt mene at The Sickness er den eneste af de 3 med

Jeg er så ikke enig, men smag og behag kan som sagt ikke diskuteres...

har du hørt det 3. album?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-07-05 11:55

Claus Albæk (kbh.) wrote:

> Jeg er så ikke enig, men smag og behag kan som sagt ikke diskuteres...
>
> har du hørt det 3. album?

Ja på en måde. Det var baggrundsmusik da jeg var ude hos en kammerat for
et par dage siden, så jeg skal gerne indrømme det ikke er nærlyttet.
Han havde fået det via sit arbejde hos Warner.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 13:59

Robert Eriksen wrote:

> Ja på en måde. Det var baggrundsmusik da jeg var ude hos en kammerat for
> et par dage siden, så jeg skal gerne indrømme det ikke er nærlyttet.
> Han havde fået det via sit arbejde hos Warner.

Så kom jeg også med på vognen..

Albummet hedder Ten Thousand Fists og er ved første gennemlytning typisk
Disturbed, og alligevel ikke... jeg synes det lyder ret anderledes end
The Sickness f.eks... jeg tror det er et af de albums der skal høres
nogle gange inden man virkeligt kan lide det, for det fænger ikke i
samme stil som The Sickness gjorde ved første lyt.

PS: Land of Confusion coveret er ikke det nummer man skal løbe efter på
det album her.