Hvad hedder sangen / gruppen....
Fra : zcully

Dato : 19-07-05 22:22

Hej i gruppen

Nu er jeg snart ved at være sindssyg. På P3 spiller de en sang hver dag som
lyder fuldstændig ligesom Mew. Det er ikke den nye med Mew (hedder vist
'Apocalypso' )eller for den sags skyld det gamle, for det kender jeg godt.
Jeg har forsøgt at skrive op hvornår den kommer (fx. 13:56 idag) men det
passer enten med at de ikke siger hvem det er eller playlisten ikke er der
lige for det tidspunkt!!

Kan i have et forslag til hvem det kan være?

/Zcully

Fra : Ole Thomsen

Dato : 19-07-05 22:42

zcully wrote:

> Nu er jeg snart ved at være sindssyg. På P3 spiller de en sang hver
> dag som lyder fuldstændig ligesom Mew. Det er ikke den nye med Mew

Kan næsten kun være Moi Caprice med My Girl You Blush?

Jeg tænker selv Mew hver gang jeg hører dem.

Ole Thomsen

Fra : rosenauer.dk

Dato : 20-07-05 12:19

> Kan næsten kun være Moi Caprice med My Girl You Blush?
>
> Jeg tænker selv Mew hver gang jeg hører dem.

Samme her . .. så ja, det må næsten være den =)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : zcully

Dato : 20-07-05 21:46

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote in message

> Kan næsten kun være Moi Caprice med My Girl You Blush?
>
> Jeg tænker selv Mew hver gang jeg hører dem.
>
> Ole Thomsen

Ok tak for hjælpen. Prøver lige at lytte efter næste gang

/Zcully