Fest ved fjorden - Nej ikke i tv
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-05 15:44

SLAGERMUSIK PÅ BÅDE DR1 OG TV2 - men oplev selv udendørs
dansktopfest i Vildsund

Nu har vi jo hørt om DR 1´s helt nye mega-populære ugentlige
dansktopshow-serie som hedder FEST VED FJORDEN, som indeholder slagermusik
med flere forskellige grupper / solister.
Det optages i Holbæk
(Kan ses lørdag kl. 20.00-20.40 - programmet genudsendes to lørdage senere,
vist nok kl. 13.00-13.40

I år fortsætter TV 2 med den ugentlige serie "MUSIK VED SØEN", som mange
gange er med et slagermusik-orkester.
Det sendes direkte fra henholdsvis Åbybro og Kolding
(Kan ses direkte på TV2 NORD onsdag kl. 19.40-20.00 + en forlænget optagelse
af koncerten torsdag kl. 11.00-11.30)
(Kan ses direkte på TV2 SYD torsdag kl. 19.40-20.00 - ingen forlælnget)
PS: Der er tale om to forskellige "MUSIK VED SØEN" - Den på TV 2 NORD er
ikke den samme som den på TV 2 SYD. Der godt nok tale om samme orkestre, men
efter at have spillet i Åbybro, direkte i tv om onsdagen drager orkesteret
ned til Sydjylland hvior de spiller i Kolding, direkte i TV2 SYD.

MEN MEN MEN

Hvorfor ikke opleve MUSIK VED FJORDEN i Vildsund på en rigtig
dansktop-festival ude i det fri. Det er samme koncept, men uden tv. Og så er
det meget større. Der er selvfølgelig tale om Danmarks største (eneste)
dansktopfestival. Den er kombineret med Nordvestjyllands største
kræmmermarked, Tivoli og folkefest, som besøges af op mod 200.000 mennesker
hver tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30.
Dansktopfestivalens bagmænd er Vildsund Ungdomsklub og Snedsted
Idrætsforening.

FESTIVAL-PROGRAMMET i Vildsund

Tirsdag kl. 17.00-17.30: En dansktopgruppe "Ved ikke hvilken" (Scenen ved
Nordisk Tivolipark på Festpladsen)
Tirsdag kl. 18.00-24.00: Kandis (Teltet på bakken, udenfor festpladsen)
Tirsdag kl. 18.00-24.00: Kim og Hallo (Teltet under broen)
Tirsdag kl. 20.00-20.30: En dansktopgruppe "Ved ikke hvilken" (Scenen ved
Nordisk Tivolipark på Festpladsen)

Onsdag kl. 18.00-24.00: Kandis (Teltet på bakken, udenfor festpladsen)
Onsdag kl. 18.00-24.00: Kim og Hallo (Teltet under broen)

Torsdag kl. 18.00-24.00: Kandis (Teltet på bakken, udenfor festpladsen)
Torsdag kl. 18.00-24.00: Kim og Hallo (Teltet under broen)

PS: Arrangørerne af Dansktopfestivalen er Vildsund Ungdomsklub og Snedsted
Idrætsforening.

Hilsen Åge

Fra : AJC

Dato : 19-07-05 17:37

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote in

> [...]
>
> Torsdag kl. 18.00-24.00: Kandis (Teltet på bakken, udenfor
> festpladsen) Torsdag kl. 18.00-24.00: Kim og Hallo (Teltet under

Hvor er Kisser & Søren?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-05 18:08

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> Hvor er Kisser & Søren?
____

De er nok i Tyskland. De skal medvirke i to af de landsdækkende slagershow.
de har kæmpe succes i Prøjserland med deres første tysksprogede cd.
Topslageren er selvfølgelig en tysk udgave af sidste års mega-hit "Musik er
dynamit". PÅ tysk "Musik ist dynamit". Den skulle hitte voldsomt i Tyskland
i disse dage.

Nej til Vildsund tror jeg ikke de kommer i år. De var der forige år. Jeg kan
simpelthen ikke finde ud af hvem der skal være topnavn i Vildsund i år. På
hjemmesiden står der "Se dagspressen". Og det er jo altså "Thisted Dagblad".

Hilsen Åge

Fra : AJC

Dato : 19-07-05 18:43

> [...]
>
> De er nok i Tyskland. De skal medvirke i to af de landsdækkende
> slagershow. de har kæmpe succes i Prøjserland med deres første

Det er flot klaret.

> Topslageren er selvfølgelig en tysk udgave af sidste
> års mega-hit "Musik er dynamit". PÅ tysk "Musik ist dynamit". Den
> skulle hitte voldsomt i Tyskland i disse dage.

Det er også et virkeligt godt nummer på dansk. Jeg har dog ikke fået hørt
den tyske udgave endnu.

Fra : Q

Dato : 19-07-05 22:52

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42dd0ff6$0$88828$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> SLAGERMUSIK PÅ BÅDE DR1 OG TV2 - men oplev selv udendørs
> dansktopfest i Vildsund

Tak for advarslen.. Jeg sørger for at holde behørig afstand til området

/peter

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 22-07-05 04:42

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42dd0ff6$0$88828$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Hej Åge

Fik lyst til at være lidt drillesyg....

> hver tirsdag, onsdag og torsdag i uge 30.

Er der ikke kun en af hver, i uge 30 )

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-05 14:44

"Benny Mortensen 9700" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> Fik lyst til at være lidt drillesyg....

SV: Nå! nå!

SV: Hehe Undskyld. Det jeg mente var tirsdag, onsdag og torsdag i hver uge
30. hehe

> Er der ikke kun en af hver, i uge 30 )

SV: Da humorer nu er i omdrejninger bliver det ellers spændende at se det
elektroniske Fest ved fjorden på DR1 lørdag kl. 20.00. Dem der "Fede Finn og
Funny boys" lyder ret øhhh specielt. Det lyder til at blive noget wældi`
noget.

Hilsen Åge