Frysning af porretærte
Fra : Ukendt

Dato : 19-07-05 18:59

Hej,

Jeg vil bare lige høre om man kan fryse en rest af en porretærte.

Den består af æggemasse (med mælk), porre, skinketern, rød-/gul-/grønpeber
og lidt chilli.

--
Mvh.
Søren Mogensen

Skift snabela i min mail-adresse

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 19-07-05 19:21

Søren Møller Mogensen skrev:

> Jeg vil bare lige høre om man kan fryse en rest af en porretærte.
>
> Den består af æggemasse (med mælk), porre, skinketern, rød-/gul-/
> grønpeber og lidt chilli.

Jeg ville ikke have nogen betænkeligheder (modulus alm. hensyn).

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Q

Dato : 19-07-05 22:50

"Søren Møller Mogensen" <smmSNABELAnesnegom.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg vil bare lige høre om man kan fryse en rest af en porretærte.
>
> Den består af æggemasse (med mælk), porre, skinketern, rød-/gul-/grønpeber
> og lidt chilli.

Du bliver næppe syg af det, men det kan da godt være at konsistensen tager
skade, så tærten bliver blævret / smattet; aner det dog ikke - har altid
spist op når der var porretærte på bordet

/peter

Fra : Nette

Dato : 20-07-05 10:39

"Søren Møller Mogensen" skrev

> Jeg vil bare lige høre om man kan fryse en rest af en porretærte.

Sagtens! Når vi får tærte laver jeg altid en ekstra som jeg fryser ned i små
stykker og tøer op til ungernes madpakker.

Nette