SONOFON - FWA
Fra : anders larsen

Dato : 04-06-01 13:29

Hej
Sonofon skulle være på banen i juni med bredbånd fwa, men hvilken år?? De
har ikke engang noget på deres webside, som indikere at de snart kommer med
fwa!! mærkligt!!

hilsen anders

Fra : Michael Legart

Dato : 04-06-01 13:56

On Mon, 4 Jun 2001 14:29:29 +0200, anders larsen <a.o.larsen@get2net.dk> wrote:
> Sonofon skulle være på banen i juni med bredbånd fwa, men hvilken år?? De

Hvorfor ringer du ikke til dem og spoerger?

--
Michael
Arbejder for Tiscali, men taler for sig selv.

Fra : anders larsen

Dato : 04-06-01 17:50

Har prøvet, der ved ingen noget, derfor..................

Fra : Michael Legart

Dato : 04-06-01 20:38

On Mon, 4 Jun 2001 18:49:53 +0200, anders larsen <a.o.larsen@get2net.dk> wrote:
> Har prøvet, der ved ingen noget, derfor..................

Hvordan skulle folk her saa vide noget?

Personligt har jeg temmelig svaert ved at forestille mig Sonofon
som internetudbyder... som lige pludselig skyder op med traadloest
internet (som almindeligvis er temmelig dyrt) til ingen penge.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 05-06-01 07:47

On Mon, 04 Jun 2001 19:37:56 GMT, legart@daarligstil.dk (Michael
Legart) wrote:

>Personligt har jeg temmelig svaert ved at forestille mig Sonofon
>som internetudbyder... som lige pludselig skyder op med traadloest
>internet (som almindeligvis er temmelig dyrt) til ingen penge.

Så prøv at kikke på
http://www.sonofon.dk/om_sonofon/vis_artikel.asp?ID=1098&area=presse

Og du kan også kikke på
http://www.sonofon.dk/om_sonofon/vis_artikel.asp?ID=1111&area=presse

Fra : Michael Legart

Dato : 05-06-01 08:15

On Tue, 05 Jun 2001 08:46:44 +0200, Ivar Madsen <news-12-04-01@nemo.dyndns.dk> wrote:

> Så prøv at kikke på
> http://www.sonofon.dk/om_sonofon/vis_artikel.asp?ID=1098&area=presse
>
> Og du kan også kikke på
> http://www.sonofon.dk/om_sonofon/vis_artikel.asp?ID=1111&area=presse

Den side kan aabenbart ikke ses i mozilla..

Men en ting er, hvad de siger i pressemeddelelse ... hvor de skriver
"Vi kommer foerst med billigt FWA til private!" - en anden ting er,
hvad virkeligheden kommer til at vaere.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 05-06-01 07:58

<a.o.larsen@get2net.dk> wrote:

>Har prøvet, der ved ingen noget, derfor..................

har du prøvet at skrive til dem?
anyway jeg har lige skrevet en mail til dem,,,

Fra : Peter

Dato : 05-06-01 17:25

> Sonofon skulle være på banen i juni med bredbånd fwa, men hvilken år?? De
> har ikke engang noget på deres webside, som indikere at de snart kommer med
> fwa!! mærkligt!!

Jeg har ringet til dem.
De har ikke noget produktmateriale.
Men jeg blev skrevet op.....så vil de sende
noget materiale når det kommer.

--
Venlig hilsen

Peter Heinzl