Startside til CBB mobil portal
Fra : Nenad

Dato : 19-07-05 10:33

Hejsa

Hvad er adressen til CBB start side på wap.
Jeg kan ikke modtage den via "CBB WAP" til 1208, derfor vil jeg gerne
indtaste den selv men CBB support kender den ikke.

Gider nogen lige poste den adresse her i gruppen?

På forhånd tak
Nenad

Fra : peter6715

Dato : 20-07-05 10:21

prøv denne side adr.
http://www.smsas.com/wapportal/?intuserid=81

Akupunktør og billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Nenad

Dato : 21-07-05 16:29

"peter6715" <peter-hansen@esenet.dk> wrote in message news:<42de1771$0$43640$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> prøv denne side adr.
> http://www.smsas.com/wapportal/?intuserid=81

Hej Peter

Det virker, mange tak.

Mvh
Nenad

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 21-07-05 21:07

ti 19 jul 2005 11:33:22a satte Nenad sig på en taburet og skrev følgende på
et stykke vådt franskbrød:

> Hvad er adressen til CBB start side på wap.
> Jeg kan ikke modtage den via "CBB WAP" til 1208, derfor vil jeg gerne
> indtaste den selv men CBB support kender den ikke.

LOL ja man skulle jo meget nødigt være servicemindede.
Typisk CBB LOL

Fra : Esben

Dato : 29-07-05 13:21

mest rigtige der er skrevet om CBB, hold kæft for en flok
amatører de har ansat derinde dumme og totalt uvidende individer, anbefales
IKKE af mig, de kan ikke engang finde ud af at sende en fax til folk,
vorherrebevares.
Esben