Citatteknik.
Fra : Jens B

Dato : 17-06-05 05:08

I trænger næsten alle som en til at kigge forbi denne side.

Det er underligt at i går så meget op i at der ikke må komme et gæt/tror
mener for sådan er reglerne/Fundats, men så snart det kommer til Citatteknik
gælder de regler/Fundats ikke mere.

Var det ikke en ide at i overholder hele Fundatsen ?

Fra : Søren G

Dato : 17-06-05 09:41

"Jens B" <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message
> Det er underligt at i går så meget op i at der ikke må komme et gæt/tror
> mener for sådan er reglerne/Fundats, men så snart det kommer til
Citatteknik
> gælder de regler/Fundats ikke mere.

Du skal lære at skelne imellem lov og hvad siden du linker til selv meget
rammende beskriver som "Emma Gad's Takt og Tone for Internet-brugere".

> Var det ikke en ide at i overholder hele Fundatsen ?

Spørgsmålet har ikke relevans i denne gruppe.

--
Søren

Fra : per

Dato : 17-06-05 14:09

Søren G wrote:
> Spørgsmålet har ikke relevans i denne gruppe.
En højst besynderlig udtalelse af netop dig, når du ikke kan skelne mellem
referat og citat!
SE dit indlæg under 'Porto - svarbrev 16-06 kl. 14:11

mvh per

Fra : Rune Wold

Dato : 17-06-05 14:38

per wrote:

[klip]

> En højst besynderlig udtalelse

Ikke desto mindre er den rigtig.

Det kan diskuteres om et indlæg, der påpeger, at et andet indlæg konkret
er off-topic, i sig selv er off-topic.

Men et indlæg, der alene går ud på at påpege generelt, at den anbefalede
citatteknik bør følges, er utvivlsomt off-topic.

/Rune Wold

Fra : Lars

Dato : 17-06-05 12:16

In article <42b24c94$0$8137$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com>, postkasse_66@hotmail.com
says...
> I trænger næsten alle som en til at kigge forbi denne side.
>
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Jens B, det er sørme godt at du er ved at lære noget om citat-teknik, nu hvor jeg var efter dig
så mange gange vedr. dette i:
dk.politik.trafik
under tråden:
Subject: Re: Sikkerheds afstand på motorvej overtrådt - fotobevis

Men det var så også nødvendigt at vi til ære for dig futtede den over i:
dk.admin.netikette

Endelig læste du på lektien

--
Best regards

Lars

Fra : Jens B

Dato : 18-06-05 06:43

Lars wrote:

> Men det var så også nødvendigt at vi til ære for dig futtede den over
> i:
> dk.admin.netikette

Og selv det kan du ikke finde ud af.

> Endelig læste du på lektien

Læser du så lige selv hvordan du sætter en FUT ?

Fra : SoftMan Brian

Dato : 18-06-05 08:33

> Og selv det kan du ikke finde ud af.

"futtede" er i datid, og derfor ikke noget han forsøgte her, men noget der
blev gjort i dk.politik.trafik
under tråden:

> Læser du så lige selv hvordan du sætter en FUT ?

Igen, han taler datid, men jeg vil da gerne futte (bemærk, nutid) dig over i
dk.admin.netikette (skulle måske have været mudderkastning)

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Lars

Dato : 18-06-05 08:56

In article <42b3b47b$0$28055$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com>, postkasse_66@hotmail.com
says...

> Og selv det kan du ikke finde ud af.
Jens hvor har du den ide fra, vil du ikke lige argumentere for dette

> Læser du så lige selv hvordan du sætter en FUT ?

Jens B, idet citatteknik ikke er topic i dk.videnskab.jura, kommer vi faktisk til at futte over
i dk.admin.netikette Hvilket du burde have gjort.

Nu hvor vi så diskuterer citatteknik og netikette, vil jeg nævne at du fortsat mangler
signatur, her kan du så kigge i:
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur
nederst på siden

--
Best regards

Lars

Fra : Jens B

Dato : 19-06-05 02:12

Lars wrote:

> Jens hvor har du den ide fra, vil du ikke lige argumentere for dette
Er du eller spiller du bare dum ?

> Jens B, idet citatteknik ikke er topic i dk.videnskab.jura, kommer vi
> faktisk til at futte over i dk.admin.netikette Hvilket du burde have
> gjort.
Da citatteknikken handler om juragruppen skal den ikke futtes.

> Nu hvor vi så diskuterer citatteknik og netikette, vil jeg nævne at
> du fortsat mangler signatur, her kan du så kigge i:
> http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur
> nederst på siden

Kan du ikke lige vise mig hvor der står jeg SKAL have en signatur eller har
du spist svampe ?
Hvis du starter her http://www.usenet.dk og så læser alt hvad du støder på,
kan vi snakkes ved når du en dag forstår hvad der står.