"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.invalid> skrev i en meddelelse
news:AQVDe.61579$Fe7.200662@news000.worldonline.dk...
> Ok, min hjerne begynder at se et mønster så
> Ring evt. til kundeservice på 80404040 og hør, om du allerede er blevet
> migreret. Er du det, kan vi sende et nyt SIM kort til dig med det samme
> (husk at gøre opmærksom på, at det ikke skal aktiveres, da du i modsat
> fald ikke vil kunne bruge din telefon igen, inden du modtager det nye SIM
> kort.)
Har har for længst opgivet at komme igennem til kundeservice - de der
svartider på 0-30sek jeg var vant til som pluskunde hos Orange er desværre
kun gyldne minder... de sidste 10-15 gange jeg har prøvet at komme igennem
(på alle tider af døgnet) har jeg givet op efter 15-20 minutter
Men de har fået en mail nu, de lover jo at svare inden for op til 5 dage
mener jeg...
I øvrigt, du skriver "vi" - er du ansat hos dem? Jeg underer mig nemlig over
folk ikke får mine MMS'er mere (også efter jeg er røget over på Telias
net)...
Men tak for hjælpen under alle omstændigheder