Hamilton på DVD (R2)
Fra : John Hinge

Dato : 04-06-01 12:08

Er der nogen der har set denne ?
Hvordan er lyd og billedsiden ?
og hvordan med ekstra materiale ?

Jeg sidder da nemlig lidt og overvejer at købe den, for filmen i sig
selv synes jeg er rigtig fed.. en Nordisk agent/action film.. wroaaar :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : HKJ

Dato : 04-06-01 12:19

"John Hinge" <shayera_gimmenospam_@cutey.com> wrote in message
> Er der nogen der har set denne ?

Jeps

> Hvordan er lyd og billedsiden ?

Anamorphic billed og lyden er i 5.1, med mulighed for danske undertekster.

> og hvordan med ekstra materiale ?

Der er en god ekstra, nemlig "Behind the scenes" på cirka 25 minutter og der
er ikke undertekster, så du skal kunne forstå norsk, dansk og engelsk for at
følge med.

Der er også nogle musik video'er.

> Jeg sidder da nemlig lidt og overvejer at købe den, for filmen i sig
> selv synes jeg er rigtig fed.. en Nordisk agent/action film.. wroaaar :)

Jeg syntes nu ikke at det var en superfilm, men den kunne da gå.

Fra : John Hinge

Dato : 05-06-01 13:01

HKJ wrote:

> Jeg syntes nu ikke at det var en superfilm, men den kunne da gå.

Tjaa, jeg er måske forudindtaget.
Jeg har læst hele Hamilton serien, og er ganske tilfreds med den måde
de lavede 2 bøger om til denne film.
Specielt synes jeg dog det er i detaljerne denne film vinder.
Tag sådan noed som 'bortfjernelsen af fysiske beviser' på tundraen.
Den måde det er filmet på er så fjernt fra hollywood så jeg blev
dybt imponeret. Ikke at filmen ikke har sine små vanskeligheder
hist og pist næh nej det har den. Men jeg synes stadig det er en ok
præstation for nordiske action film.

Og så er eksplosionssekvensen imod slutningen af filmen altså ret
forrygende.. Jeg læste et sted at de var ret nervøse da de filmede
den idet de ikke havde råd til at gøre det igen hvis noget gik galt.
Og der er ret meget bang der.. :)

På den anden side, små fejl kan være søde. Tag 'I kina spiser de hunde'
Der er en scene med biler og eksplosioner der gik galt men er beholdt
i filmen (tingene siger bang før de bliver ramt..) det var vist også
noget med at man ikke havde resourcer til at filme det om.