Link til alle sange fremført ved Live8
Fra : Per Madsen

Dato : 12-07-05 11:00

Ligger inde med et link til alle performances fra Live8....vil gerne
poste linket her, men hvis det går ind under pirateri, gør jeg det
selvfølgelig ikke....Hvad siger I? Kan jeg poste linket?

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-07-05 12:23

Per Madsen wrote:
> Ligger inde med et link til alle performances fra Live8....vil gerne
> poste linket her, men hvis det går ind under pirateri, gør jeg det
> selvfølgelig ikke....Hvad siger I? Kan jeg poste linket?

eftersom koncerterne er afholdt for at skabe fokus på at forbedre
verden, vil jeg mene at det er moralsk forsvarligt at lade så mange som
muligt se dem... de fleste har alligevel også været sendt i TV og radio,
så du kan vel bare fyre linket ud her

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-07-05 12:28

Den 12-07-05 12.00 skrev Per Madsen følgende:

> Ligger inde med et link til alle performances fra Live8....vil gerne
> poste linket her, men hvis det går ind under pirateri, gør jeg det
> selvfølgelig ikke....Hvad siger I? Kan jeg poste linket?

Hvis det ikke er udgaver, der er udsendt officielt eller med tilladelse
fra ophavshaver, så er det pirateri. Dels vil det ikke være passende at
sende link til piratudgaver til gruppen, dels vil det være dumt, fordi
du risikerer at få APG på nakken.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i mp3-formatet med det

Fra : Koeffe

Dato : 12-07-05 12:38

"Kim Ludvigsen" skrev i en meddelelse

> [...]
være passende at
| sende link til piratudgaver til gruppen, dels vil det være

Hvis det har været forbi et analogt medie som fz en VHS
maskine er det vel lovligt nok?

Men det er sikkert rippet direkte til en PC...

--
Koeffe

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-07-05 12:43

Koeffe skrev:

> Hvis det har været forbi et analogt medie som fz en VHS
> maskine er det vel lovligt nok?

Det er under alle omstændigheder svært at linke til et vhs-bånd

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 12-07-05 13:36

Koeffe wrote:

> Hvis det har været forbi et analogt medie som fz en VHS
> maskine er det vel lovligt nok?

Der er naturligvis nogen, der har rettighederne til de optagelser, så
medmindre man har tilladelse til at offentliggøre optagelserne, så er
det ulovligt. Og det hvad enten de har været forbi en VHS-maskine eller ej.

Fra : Per Madsen

Dato : 12-07-05 15:57

Holst <newsjul05@shelter.dk> wrote:

> Der er naturligvis nogen, der har rettighederne til de optagelser, så
> medmindre man har tilladelse til at offentliggøre optagelserne, så er
> det ulovligt. Og det hvad enten de har været forbi en VHS-maskine eller ej.

OK...vi dropper det.
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-07-05 17:00

Den 12-07-05 13.38 skrev Koeffe følgende:

> med tilladelse
>
> Hvis det har været forbi et analogt medie som fz en VHS
> maskine er det vel lovligt nok?

Nej.

--
Mvh. Kim Ludvigsen