Mariah Carey i Tivoli
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-07-05 00:46

Hjemvendt fra Tivoli efter en fin koncert med popdivaen Mariah Carey.

Jeg er ikke den store Carey-fan længere, men er stadig begejstret for
hendes tidlige plader. Da dette var hendes første koncert i Danmark,
syntes jeg, jeg måtte afsted.

Hun spillede vel omkring 70 minutter, hvilket vel passede meget godt
til omstændighederne. Jeg har ikke en sætliste ved hånden, men der var
lidt fra alle årene. Hun var velsyngende og veg ikke uden om de
popballader, hun mere end noget andet er kendt for. Hun havde udmærket
kontakt til publikum, især de dedikerede fans foran scenen. Et par
kostumeskifter var der også, et af dem fyldt ud af en noget lang
optræden af korsangeren Trey Lorenz, som synger fint, men ikke mere
end det.

Tivoli var fyldt til bristepunktet. Når først koncerten begynder, er
det fint, at der er et stort publikum, men jeg er lidt i tvivl om,
hvorvidt så store arrangementer er en god idé. Mange bliver småmopsede
over at stå og vente og se på folk, der prøver at klemme sig gennem
mængderne.

PS. Jeg var desværre ikke til Brand New Heavies-koncerten.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 12-07-05 20:31

> [...]
> kostumeskifter var der også, et af dem fyldt ud af en noget lang
> optræden af korsangeren Trey Lorenz, som synger fint, men ikke mere

Jeg har smidt en sætliste online på http://rosenauer.dk sammen med nogle
andre billeder af Mariah Carey. Bær over med kvalliteten - et nummer og ca.
50m fra scenen var hvad der blev givet tilladelse til. Suk.. :')

> PS. Jeg var desværre ikke til Brand New Heavies-koncerten.

Det var ellers en fed koncert! - hold øje, de kommer med sikkerhed tilbage

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 13-07-05 01:11

rosenauer.dk <martinFJERNDETTE@rosenauer.dk> wrote:

> [...]
> andre billeder af Mariah Carey. Bær over med kvalliteten - et nummer og ca.
> 50m fra scenen var hvad der blev givet tilladelse til. Suk.. :')

ARRRGH...ser lige på din side, at Pat Metheny spillede i Kbh. i maj
måned...hvorfor vidste jeg ikke det?!.....nej nej nej!!!!!!...nu er hele
min sommer ødelagt (

Jeg må vist hellere tildele migselv 100 dummeslag...mindst

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : rosenauer.dk

Dato : 13-07-05 06:53

> [...]
> min sommer ødelagt (
>
> Jeg må vist hellere tildele migselv 100 dummeslag...mindst

Uha.. :').. ja.. det er sgu vist ikke lige hver gang ham den langhårede
kommer forbi :') .. iøvrigt meget underlig ting at tage fotos af - han
var åbenbart bange for store objektiver, så det måtte der ikke bruges i
nærheden af ham. Ergo - placering et godt stykke fra scenen, surt!

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-07-05 07:45

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> [...]
> min sommer ødelagt (
>
> Jeg må vist hellere tildele migselv 100 dummeslag...mindst

Jeg gik også glip af Suzi Quatro, som jeg aldrig har været til koncert
med.

Der mangler en koncertportal, hvor man kan søge efter koncerter samt
abbonnere på et nyhedsbrev.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : rosenauer.dk

Dato : 13-07-05 14:19

> Der mangler en koncertportal, hvor man kan søge efter koncerter samt
> abbonnere på et nyhedsbrev.

Vil gætte på at du kan følge med i 99% af de større ting, ved at holde et
vågent øje med www.gaffa.dk, www.kultunaut.dk og www.musik.dk =)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : steen

Dato : 13-07-05 11:31

On Tue, 12 Jul 2005 21:30:56 +0200, "rosenauer.dk"
> [...]

>andre billeder af Mariah Carey. Bær over med kvalliteten - et nummer og ca.
>50m fra scenen var hvad der blev givet tilladelse til. Suk.. :')

de er da lige så gode som dem, jeg kan tage 5-6 meter fra scenen.

Hvor meget zoom eller mm. tele har du brugt?

Hilsen

Steen

Fra : steen

Dato : 13-07-05 11:32

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-07-05 23:40

Peter Brandt Nielsen wrote:

> Hjemvendt fra Tivoli efter en fin koncert med popdivaen Mariah Carey.

Nogen der kender hende der kortvarit besvimede, lige omkring da koncerten
startede?
Hun kom sådan nogen lunde til hægterne med det samme, men ikke mere end at
hun var glad for at en af vagterne kom og hjalp hende ud.

Man vil jo bare godt høre om hun er frisk som en havnørn igen?

Ivar Madsen

Fra : Michael

Dato : 13-07-05 14:35

EB siger 2 stjerner. og for meget playback. Når det ikke var playback
sang hun ikke så godt som hun kunne.