Anna David - Fuck dig
Fra : Martin Ploug

Dato : 10-07-05 17:47

Hej

Måske er jeg lidt langsom ,me jeg har først nu hørt
Anna Davids "Fuck dig". Jeg synes faktisk det er
et meget godt nummer.

Jeg er sikkert ikke den første der har fået den idé
at du kunne være meget fedt at høre nummeret i en
bastard pop / medley udgave med nummeret "Fuck you right back"
(var det eamons kæreste der lavede nummeret? - hvad er det hun hedder?)

- Måske er det lavet for længst.

http://www.annadavid.dk

Hilsen Martin

Fra : Koeffe

Dato : 10-07-05 20:45

"Martin Ploug" skrev i en meddelelse

> [...]
back"
| (var det eamons kæreste der lavede nummeret? - hvad er det

"Så små børn, kan I sige hej til den overfladiske
pladebranche som udelukkende tænker på penge."

- Hvorfor skal vi høre den sang indspillet for 3(!) gang?!
[...og til dem der ikke har opdaget det, så var dette et
retorisk spørgsmål]

--
Koeffe

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-07-05 23:27

Martin Ploug skrev:
> Måske er jeg lidt langsom ,me jeg har først nu hørt
> Anna Davids "Fuck dig". Jeg synes faktisk det er
> et meget godt nummer.

Måske. Men ikke ligefrem topmålet af originalitet.

> [...]
> bastard pop / medley udgave med nummeret "Fuck you right back"
> (var det eamons kæreste der lavede nummeret? - hvad er det hun

Frankee.

> - Måske er det lavet for længst.

Det ved jeg ikke.

--