Telefonen...ringer hele tiden?
Fra : Steen Jensen

Dato : 09-07-05 20:15

Hey

Har lige været på ferie, hvor nabohytten bragede løs med en irriterende
melodi. En pige (tror jeg) sang noget med Telefonen...den ringer hele
tiden....
Så'n tror jeg noget af teksten var. Måske en ny dansk gruppe,
eller-hvad-ved-jeg!
Nogen der kan genkende melodien?

--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Thomas

Dato : 09-07-05 21:05

"Steen Jensen" <iSteen@litespam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tiden....
> Så'n tror jeg noget af teksten var. Måske en ny dansk gruppe,

Er det ikke noget Brian Eno - TV2 har vist også lavet en dansk udgave på
et tidspunkt... Det har der været snakket lidt om i radioen for ikke så
længe
siden...

Det er vist nok Sterling, der har lavet den nye udgave...

..Thomas

Fra : Steen Jensen

Dato : 09-07-05 22:40

Thomas <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

> Det er vist nok Sterling, der har lavet den nye udgave...

Tak for det - det ramte lige i bullseye.
Der er noget om snakken - det minder en del om gode gamle 80érnavne som
Kliché og Voxpop.
Tror sgu' egentligt jeg køwer skiven, når den kommer ud!
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 10-07-05 16:24

iSteen@litespam.dk (Steen Jensen) wrote in message news:<1gzghn7.19x5vdy3lovuN%iSteen@litespam.dk>...

> Tak for det - det ramte lige i bullseye.
> Der er noget om snakken - det minder en del om gode gamle 80érnavne som
> Kliché og Voxpop.
> Tror sgu' egentligt jeg køwer skiven, når den kommer ud!

Nu er det vel ikke endnu en dårlirlig parodi på Henning Velin's Telefonen ?

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-07-05 16:33

Nope, lyt her: http://www.sterlingnet.dk/
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : bonfils

Dato : 13-07-05 11:19

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev:

> [...]
> længe
> siden...
>
> Det er vist nok Sterling, der har lavet den nye udgave...

Helt korrekt.
Det er en oversættelse af Brian Enos "Needle in the Camel's Eye" fra
albummet "Here Come the Warm Jets".
TV2 udgav den i 1983 under titlen "Hvor er du nu" på albummet "Om Sommeren
er Alting Anderledes" med deres sideprojekt "The Beautifuls".
Sterling har så ovenikøbet omdøbt nummeret til "Ubesvaret Opkald".

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Steen Jensen

Dato : 13-07-05 11:49

bonfils <kim@bonfils.your.underwear.com> wrote:

> TV2 udgav den i 1983 under titlen "Hvor er du nu" på albummet "Om Sommeren
> er Alting Anderledes" med deres sideprojekt "The Beautifuls".

Den købte jeg engang på vinyl. Det var godtnok en kedelig plade, men det
kunne da være sjovt at høre igen, mon den kan skaffes på CD i dag?
--
Bedste hilsener

Steen Jensen