Iron Maiden live i aften
Fra : Michael Westi

Dato : 09-07-05 06:04

Bare en reminder til.

Sveriges Television sender Iron Maiden koncert live fra Ullevi i aften på
SV2 kl. 21.15

Og jeg sq på arbejde når det sendes(( Vrællllllll..........

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Kong Kent

Dato : 09-07-05 07:45

> Sveriges Television sender Iron Maiden koncert live fra Ullevi i aften på
> SV2 kl. 21.15

YES, SIR!! Og det er DIREKTE!! Det er så fedt. Jeg er helt oppe og skyde
over, at vi får sådan en opvarmning til Giants Of Rock. Det er fantastisk.

Specielt når man selv stod og måtte stå og vælge mellem Maiden og
Giants-arrangementet. Jeg valgte sidstnævnte, da jeg aldrig har set
Rammstein og trods alt har set Steve Harris og co. et par gange. Men jeg
er nu alligevel røvmisundelig på de djævle der skal se koncerten IRL.
Maiden styrer 112%

mvh

Kent.

Fra : Muddley

Dato : 09-07-05 16:46

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Rammstein og trods alt har set Steve Harris og co. et par gange. Men jeg
> er nu alligevel røvmisundelig på de djævle der skal se koncerten IRL.

Er der nogen der optager koncerten.???
Jeg har ikke dvd optager eller Video. Kan nogen hjælpe.?

Fra : Martin Poll

Dato : 09-07-05 18:20

"Muddley" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der optager koncerten.???
> Jeg har ikke dvd optager eller Video. Kan nogen hjælpe.?

hej
Jeg optager den via selector over på dvd, så jeg kan godt hjælpe.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-07-05 18:55

Martin Poll wrote:

> hej
> Jeg optager den via selector over på dvd, så jeg kan godt hjælpe.

Vil du evt. have mulighed for at smide optagelsen over på en FTP et
sted?

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-05 21:09

> Vil du evt. have mulighed for at smide optagelsen over på en FTP et
> sted?

Den kunne jeg også godt tilslutte mig. Please

Mvh
Jan Rysz

Fra : Søren Nielsen

Dato : 10-07-05 11:17

Rysz (8900) wrote:

> Den kunne jeg også godt tilslutte mig. Please
>
> Mvh
> Jan Rysz

Yup, også her!

Søren

Fra : Martin Poll

Dato : 12-07-05 22:51

"Rysz (8900)" <rysz(snabel)rysz(dot)net> skrev i en meddelelse

> Den kunne jeg også godt tilslutte mig. Please
>
> Mvh
> Jan Rysz

Jeg fik lavet koncerten på DVD og kan godt lave nogle kopier til dem der
ønsker det.
Med venlig hilsen
Martin

Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-07-05 15:53

Martin Poll wrote:

> Jeg fik lavet koncerten på DVD og kan godt lave nogle kopier til dem
> der ønsker det.
> Med venlig hilsen
> Martin

Hvordan havde du tænkt dig, at det skulle foregå? Du kan evt. maile mig
(husk lige at fjerne noget fra min emailadresse).

Søren

Fra : Muddley

Dato : 09-07-05 22:25

Hey Martin
Skriv til mig på kvn62@mail.dk

Det var en feed koncert.

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 09-07-05 22:47

> Det var en feed koncert.

Ja, men hvorfor faen slutter de af med "Sanctuary" som da ikke er specielt
overdrevet fed...og hvorfor FANDEN spillede
de ikke "The Prisoner" og "Flight of Icarus"???!!! (når nu koncerten var
dedikaderet til de 4 første albums)
Desuden kunne det sgu have været fedt at høre "Fear of the dark" eller
"Rhime of the ancient Mariner" til allersidst....ja, ja....

Anders

Fra : Michael Westi

Dato : 10-07-05 03:21

> [...]
> SV2 kl. 21.15
>
> Og jeg sq på arbejde når det sendes(( Vrællllllll..........

Endnu mere VRÆÆÆÆÆÆLLLLLLLL.....

Havde sat timer ect.
Fandene om den fucking pukkelrykkede familie ikke havde optaget et andet
program i stedet for.

/Michael
(overvejer seriøst at gå på druk i 14 dage)