Endelige line-up til Gentofte
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-07-05 13:01

Rammstein, Slayer, Accept og Hammerfall.

Jeg havde faktisk håbet på Sepultura i stedet for Accept
Håbede på at kunne genhøre noget fra Sepulturas gode albums (Beneath the
Remains, Arise og Chaos A.D.) men ak og ve, det blev de festlige Accept i
stedet for.

Fra : Holm

Dato : 08-07-05 15:19

Accept ... ?!!
Nåja ok...
Det er nu alligevel Slayer og pimært Rammstein jeg kommer efter :)

Fra : Kong Kent

Dato : 08-07-05 18:06

Holm wrote:
> Accept ... ?!!
> Nåja ok...
> Det er nu alligevel Slayer og pimært Rammstein jeg kommer efter :)

Jeg gætter på det er tilfældet for 97% af dem der kommer. Jeg håbede
lidt de ville nappe Sepultura i stedet for Accept, for så var der da 3
bands jeg gad høre. Nu er der så stadig bare de to primære bands, mens
jeg vil stå og hælde et par kolde fadbamser ned mens Accept og
Hammerfall giver den gas.

Naturligvis er Slayer og Rammstein det folk kommer efter. Det er
klassebands begge to! De holder 666%

mvh

Kent.

Fra : -V-

Dato : 08-07-05 18:28

Kong Kent wrote:
> [...]
> bands jeg gad høre. Nu er der så stadig bare de to primære bands, mens
> jeg vil stå og hælde et par kolde fadbamser ned mens Accept og

Hvis jeg kommer derind (bryllup langtpokkerivold dagen inden), så er det sgu
for at høre både Udo & Co, Slayer og Rammstein.

Reminds me, vi fik sgudda ikke drukket nogle bamser på RF?

> Naturligvis er Slayer og Rammstein det folk kommer efter. Det er
> klassebands begge to! De holder 666%

Heh.
You said it, maaahn.

-V-

Fra : S. Sørensen

Dato : 08-07-05 20:10

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> wrote in message

> [...]
> Hammerfall giver den gas.
>
> Naturligvis er Slayer og Rammstein det folk kommer efter. Det er

Tjahbum. Jeg kommer nu mest for Hammerfall og Accept (herligt)... og så
fordi jeg nu fik en fribillet ;)

Fra : Kong Kent

Dato : 08-07-05 23:26

> Tjahbum. Jeg kommer nu mest for Hammerfall og Accept (herligt)... og så
> fordi jeg nu fik en fribillet ;)

hehe... I can do U one better: Jeg har TO fribilletter!

mvh

Kent - der har nogle giftige kontakter i underverdenen

Fra : -V-

Dato : 09-07-05 00:53

Kong Kent wrote:
> hehe... I can do U one better: Jeg har TO fribilletter!

Årh, hvad.

Gii' noed, du har så meget!!!!

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 09-07-05 07:43

> Årh, hvad.
>
> Gii' noed, du har så meget!!!!

Kan jeg desværre ikke. Den er allerede afsat til en anden kammersjuk.

mvh

Kent.

Fra : S. Sørensen

Dato : 09-07-05 09:16

> hehe... I can do U one better: Jeg har TO fribilletter!
>
> mvh
>
> Kent - der har nogle giftige kontakter i underverdenen

Ja nu har jeg også kæresten og hendes veninde med, så gæt hvor mange det
blev til?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 09-07-05 09:38

> Ja nu har jeg også kæresten og hendes veninde med, så gæt hvor mange det
> blev til?

HA! Jeg gav bare ca. 800 kr for min billet!

x-(

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 08-07-05 19:15

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> Remains, Arise og Chaos A.D.) men ak og ve, det blev de festlige Accept i

argh pis... ville sgu gerne se motorhead, ikke fordi jeg er fan af dem
men fordi de er noget for sig selv

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-07-05 19:54

> argh pis... ville sgu gerne se motorhead, ikke fordi jeg er fan af dem men
> fordi de er noget for sig selv

Det ville jeg sgu også... Så kan Lemmy fandeme bare lade være med at
dehydrere sig selv... tsk tsk... sådan et forbillede duer slet ikke ;oP

Fra : Giraf

Dato : 08-07-05 20:54

Søren Kjeldsen wrote:

> Det ville jeg sgu også... Så kan Lemmy fandeme bare lade være med at
> dehydrere sig selv... tsk tsk... sådan et forbillede duer slet ikke ;oP

Jeg har hørt noget med at han drikker meget whiskey, kan det passe ? :P