Musik til Stop Bush-demonstration
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-07-05 13:34

Jeg var en tur forbi den store demonstration i København i går
eftermiddags. Jeg kom desværre lidt sent afsted. Det var sjovt nok at
høre blandt andre Kim Larsen, Stig Møller og Peter Ingemann. Stig
Møller har tilsyneladende ikke noget imod stadig at synge "Sikken
dejlig dag". Men jeg ankom først midt i sidste nummer af Savage Roses
optræden, og det var en fin udgave af "I kan ikke slå os ihjel" med
Povl Dissing som gæst.

Nogen der var der og ved, hvad Savage Rose ellers spillede, eller som
høstede andre indtryk?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-07-05 14:17

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> dejlig dag". Men jeg ankom først midt i sidste nummer af Savage Roses
> optræden, og det var en fin udgave af "I kan ikke slå os ihjel" med

Godt det ikke var i dag de spillede "sikken dejlig dag det er i dag" og "I
kan ikke slå os ihjel"

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian min 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : AJC

Dato : 07-07-05 17:46

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in

> "Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in message
>
> Godt det ikke var i dag de spillede "sikken dejlig dag det er i dag"
> og "I kan ikke slå os ihjel"

Ja, deres venner har jo været godt igang med bomberne i London.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 07-07-05 18:11

AJC wrote:

> Ja, deres venner har jo været godt igang med bomberne i London.

Fis af med dit lort.

Ole Thomsen

Fra : AJC

Dato : 07-07-05 21:24

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote in news:dajnmr$7ue$1@news.net.uni-
c.dk:

> Fis af med dit lort.

Ja, sandheden gør ondt.
Tag en tudekiks og tør øjnene!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-05 22:34

AJC wrote:

> Ja, sandheden gør ondt.

Du er snotdum at høre på.

Fra : Anders

Dato : 07-07-05 23:45

> Du er snotdum at høre på.

Ja, det er DU i hvert fald ikke...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-05 23:51

Anders wrote:

> Ja, det er DU i hvert fald ikke...

Tak.

Fra : AJC

Dato : 08-07-05 10:25

Lars Stokholm <stokholm@despammed.com> wrote in news:20050707213422
@stokholm.dyndns.dk:

> Du er snotdum at høre på.

Kort forklaring for de langsomme:

At være imod USA's menneskerettigheds- og demokratiseringsprojekt i Irak
støtter man indirekte terroristerne og må derfor anses som værende venner
med disse syge dyr.
Hvad er det, folk her i gruppen ikke forstår?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-07-05 10:51

AJC skrev:

> <snip>

Dit politiske gylle hører ikke til i denne gruppe.

FUT dk.admin.netikette hvor du kan diskutere hvorfor du mener politik
skal diskuteres i dk.kultur.musik

NB du har hermed opnået en gratis friplads i min bozobin

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : preben nielsen

Dato : 08-07-05 14:54

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> [...]
> værende venner
> med disse syge dyr.
> Hvad er det, folk her i gruppen ikke forstår?

Hahaha.... Er det ikke skønt når folk lufter deres ignorance og
stiller sig til offentlig skue med det ? Klaphat.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : AJC

Dato : 08-07-05 22:05

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in news:42ce855f$0$35185
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hahaha.... Er det ikke skønt når folk lufter deres ignorance og
> stiller sig til offentlig skue med det ? Klaphat.

*PLONK*

Fra : Esben I.

Dato : 08-07-05 22:15

AJC wrote:
> At være imod USA's menneskerettigheds- og demokratiseringsprojekt i
Irak
> støtter man indirekte terroristerne og må derfor anses som værende venner
> med disse syge dyr.

Det vil sige, hvis man ikke stemmer på Anders Fogh Rasmussen, så er man
imod Danmarks krigsdeltagelse, og dermed terroristsympatisør ??

> Hvad er det, folk her i gruppen ikke forstår?
Sammenhængen med det opr. spørgsmål....Jeg vil også gerne høre lidt
indtryk fra koncerten.

mvh
Esben I.

Fra : BS

Dato : 09-07-05 07:18

> [...]
> med disse syge dyr.
> Hvad er det, folk her i gruppen ikke forstår?

Det dummeste jeg har hørt længe - RIGTIG længe !

Men lad os nu snakke musik

Fra : Ole Thomsen

Dato : 08-07-05 06:21

AJC wrote:

> Ja, sandheden gør ondt.

Din ufattelige mangel på situationsfornemmelse gør ondt.

> Tag en tudekiks og tør øjnene!

Jeg kommer aldrig til at at tude over det lort du lukker ud. Kun væmmes.

Og nu har jeg ikke tid til at lege med dig længere.

Ole Thomsen