Jazzoplevelser
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-07-05 12:25

Der er jo tråde om oplevelser på blandt andet Roskilde, så måske er
der også grobund til en om Copenhagen Jazz Festival. Eventuelt også
med anbefalinger til de kommende dage.

Jeg har kun været afsted nogle timer i mandags. Jeg var forbi
bigbandet Lundin Overdrive i Kongens Have, som var velbesøgt og
underholdende. Og jeg kiggede lidt på 4 Elements på Nytorv, som var
mindre velbesøgt og lidt kedeligt præsenteret.

Endelig gik jeg til kulturhuset på Kapelvej 44 på Nørrebro, hvor Marie
Carmen Koppel med band spillede et par timer, og det var jeg mægtig
begejstret for. Hendes stemme har stor effekt, ikke mindst i en lille,
proppet gård med lidt genlyd i murene, og repertoiret var bredt og
varieret. Ikke altsammen jazz, men jazzet nok til at passe i
sammenhængen.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-05 16:45

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> proppet gård med lidt genlyd i murene, og repertoiret var bredt og
> varieret. Ikke altsammen jazz, men jazzet nok til at passe i

Jeg hørte også Lundin Overdrive i mandags og det var OK men glem endelig
ikke at høre bandet "The End 2.0" i Pumpehuset open air (gratis
udendørskoncert ved Pumpehuset) på søndag (den 10. juli) kl. 15.00.

Næste uge står den for min part på Århus Jazzfestival hvor jeg håber at høre
en masse god musik.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk