Nu nærmer sig dansktop-festivitasssen i Vi~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-07-05 16:42

GRATIS - MUSIK FESTIVITAS -
DANSKTOPFESTIVITAS I VILDSUND

Skulle vi ikke snuppe årets program.

Tirsdag 26. juli 2005
Kl. 17.00-17.30: Dansktop solist eller duo (Scenen midt på festpladsen)
Kl. 18.00-24.00: Kandis (Teltet på bakken)
Kl. 18.00-24.00: Kim og Hallo (Teltet ved broen)
Kl. 19.30-20.00: Dansktop solist eller duo (Scenen midt på festpladsen)

Onsdag 27. juli 2005
Kl. 18.00-24.00: Kandis (Teltet på bakken)
Kl. 18.00-24.00: Kim og Hallo (Teltet ved broen)

Torsdag 28. juli 2005
Kl. 18.00-24.00: Kandis (Teltet på bakken)
Kl. 18.00-24.00: Kim og Hallo (Teltet ved broen)

Her satser man udelukkende på almindelig underholdningsmusik og det er
gratis at deltage. Man behøver ikke at frygte at der kommer
tæppebankermusik. Man satser udelukkende på dansktopmusik.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-07-05 17:01

Åge Halldorsson skrev:

>Man satser udelukkende på dansktopmusik.

Hvorfor er det at satse, når hele den brede danske befolkning helst
lytter til dansktopmusik ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-07-05 17:22

> [...]
_____

SV: En talemåde.

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-05 17:07

On Mon, 4 Jul 2005 17:41:40 +0200, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Torsdag 28. juli 2005
>Kl. 18.00-24.00: Kandis (Teltet på bakken)
>Kl. 18.00-24.00: Kim og Hallo (Teltet ved broen)

Jeg synes dælme ikke der er den store variation over dagene, var der
ikke andre der kunne, eller er det bare hvad der er tilbage?

>Her satser man udelukkende på almindelig underholdningsmusik og det er
>gratis at deltage. Man behøver ikke at frygte at der kommer
>tæppebankermusik. Man satser udelukkende på dansktopmusik.

Ja, det ses.
Nok en god ide at holde det gratis :)

/Alex

Fra : Allan Krautwald

Dato : 05-07-05 00:24

> Jeg synes dælme ikke der er den store variation over dagene, var der
> ikke andre der kunne, eller er det bare hvad der er tilbage?

> [...]

Ja...det er sgu da kun landsbytosser, der vil betale for den slags

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-07-05 17:28

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> gratis at deltage. Man behøver ikke at frygte at der kommer
> tæppebankermusik. Man satser udelukkende på dansktopmusik.

Nej, man satser ensporet. Men på den anden side er det lige meget, hvem der
fremfører det, "musikken" er stadig lige ringe. Så ja, man behøver ikke at
frygte, at der kommer musik.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-05 18:30

> [...]
>Kl. 18.00-24.00: Kim og Hallo (Teltet ved broen)
>Kl. 19.30-20.00: Dansktop solist eller duo (Scenen midt på festpladsen)

Hvorfor har du forresten klippet Anders Mikkelsen ud af programmet?

http://www.vilsund.dk/Marked.asp?Lan=DK

Han kan vel vist ikke siges at være dansketopsanger, vel Åge?

Ud over dette, så er det ikke Kandis, men "Kandis - SOS" der spiller.
Du glemte lige nødråbet for en genre i havsnød der

Til slut så er det jo ikke en dansktop-festiv-etellerandet, vel Åge?
Det er et kræmmermarked, som jo er kendetegnet af gammelt skrammel,
misrøgtede dyr, og bajere. Tror faktisk det går ganske fint hånd i
hånd med din misrøgtede og halvdøde dansktopgenre.

/Alex

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-07-05 18:39

Alex Linaa skrev:

> Hvorfor har du forresten klippet Anders Mikkelsen ud af programmet?

er det ham her http://lykkemusic.dk/VisKunstner.asp?id=442 ?

"Mandag d.25/7 20 & 21.00 Kræmmergudstjeneste
....med sognepræst Lone Olsen fra Vesløs."

manglede også
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 05-07-05 12:24

Åge Halldorsson wrote:
> GRATIS - MUSIK FESTIVITAS -
> DANSKTOPFESTIVITAS I VILDSUND
[SNIP]

Det er jo ikke et Dansk Top Festivitas...

Det er et heste og kræmmer marked med live musik!!!
Det er jo også derfor det er gratis at deltage...

-Rune Jensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-07-05 19:10

"Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> skrev i en meddelelse

> Det er et heste og kræmmer marked med live musik!!!
> Det er jo også derfor det er gratis at deltage...
>
> -Rune Jensen
_______________

Der tager du rigtigt godt gammeldags fejl, Rune. Det har så sandelig ikke
noget med "derfor" at gøre, at det er gratis at deltage i koncert-halløjet.

Musikken finder sted i telte, hvor det ellers ikke er unormalt at man
tager entre for at kunne deltage.

I Vildsund har arrangørerne derimod, i stedet for entre, valgt at få
skrunter i kassen, ved at tage 20 kr. i parkeringsafgift ved teltene og let
forhøjede priser for øl, sodavand, ribenssteg, pølser og sån fra
salgssteder udenfor teltene.

Andre steder kan du sagtens komme ud for at du skal betale for sån noget.

Hilsen Åge

Fra : Rune Jensen

Dato : 07-07-05 10:06

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> salgssteder udenfor teltene.
>
> Andre steder kan du sagtens komme ud for at du skal betale for sån noget.

Det har du sikkert ret i, men det ændre ikke det faktum at dette IKKE er
en Dansktop festivitas, men blot et kræmmer marked med musik.

Hvor end du gerne vil have at der er en slager festival, er der altså
ikke publikum nok til at lave sådan noget...med mindre det er for
udviklingshæmmet.
Så selv om det er slager musik "den brede befolkning" vil have er det
altså kun næserings musik der kan trække folk nok til festival.

-Rune Jensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-07-05 17:04

> Så selv om det er slager musik "den brede befolkning" vil have er det
> altså kun næserings musik der kan trække folk nok til festival.
>
> -Rune Jensen
____

Thahhh, men det er en meget alternativ del af befolkningen, som nok er meget
interesseret i live-musik. Det ser du tydeligt. Det ligner slet slet ikke et
bredt almindeligt udsnit af befolkningen, som når man går rundt i byen. Det
er meget tydeligt at se hvis du sammenligner.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 08-07-05 10:39

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:42cd50b5$0$7034$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Tag en slapper Åge. Det er da kun deres problem, hvis de ikke kan trives i
samme telt, som et Dansk top orkester. Om de så vil kalde det marked, eller
festival, er vel hamrende underordnet. Det er jo den traditionelle Byfest i
Vildsund, og så er det vel også i orden at kalde det Festival. Hvis andre
så mener andet, det gør det vel ikke dårligere for os. Vi kan gå til den,
nyde den, og det endda helt uden at skulle analysere den, de næste 4
måneder. Vi glæder os bare til den næste.
Det kan godt være, de mener vi hænger fast i dyndet, men det er da ikke os,
der diskuterer om Pink Floyd genopstår. Vi ser hvad der sker, og sker der
noget godt, så tager vi tråden op igen, og gør der ikke, så lader vi den
blive liggende i hvilestilling. Se alle de store navne, som har været til
RF, og hvor mange gange, har vi ikke læst herinde, at det program var bare
for slapt. De kan få 20 bands, og stadig være utilfreds, og vi kan blive
tilfredse med Kandis alene, og endda stadig, være rimeligt ædru.

M.V.H.....Benny..