Hjælp: sang om Aalborg ???
Fra : Per Lund

Dato : 03-07-05 18:33

Hej alle.

Jeg håber en derude kan hjælpe med en gammel dansk sang, min far ofte sang
ved "festligere lejligheder"!!!

Det eneste, vi kan huske fra den er lidt fra omkvædet: Aalborg, Aalborg, du
er...
Måske fra 30-40'erne ??

Ikke meget at gå efter, men de har guldbryllup om 3 uger, så det kunne være
sjovt at få den med.

Mvh. Per Lund

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 04-07-05 10:17

"Per Lund" <perlund_NoSpam_@home4.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er...
> Måske fra 30-40'erne ??
>
> Ikke meget at gå efter, men de har guldbryllup om 3 uger, så det kunne

Er det den med

Aalborg, hej Aaborg, hvordan går det
Du breder dig, som om du trives vel
Har du mon beholdt din friske gamle stemning

Ser det genkendeligt ud ??

M.V.H.....Benny..

Fra : Per Lund

Dato : 04-07-05 16:00

Benny Mortensen 9700 skrev:
> [...]
>
> Aalborg, hej Aaborg, hvordan går det
> Du breder dig, som om du trives vel
> Har du mon beholdt din friske gamle stemning

Hej Benny og alle andre !!!

Jeg kan ikke umiddelbart få disse linier til at passe ind.

Jeg har nu på et gammelt videobånd fået de første 2 linier:

Aalborg, Aalborg, du har det skønneste ry,
du har charme med lys og med varme...

Hvis nogen skulle kende den, ville jeg meget gerne høre fra dem.

Mvh. Per Lund