Indsætte en tekst i Subject linien på mail~
Fra : Michael Visti Sørens~

Dato : 04-06-01 07:08

Hej med jer.

Kan man få indsat en tekst efter eget valg i Subjectlinien på en mail, når
man laver links, som åbner postprogrammet ?

mvh
Michael

Fra : Michael Visti Sørens~

Dato : 04-06-01 08:56

Hej igen
Jeg har (muligvis) fundet løsningen vha et tidligere spørgsmål her i
gruppen.

Nu skal det bare lige prøves.
mvh
MS

Fra : Lars

Dato : 02-06-01 02:51

> Kan man få indsat en tekst efter eget valg i Subjectlinien på en mail,
når
> man laver links, som åbner postprogrammet ?

Hej Michael

Det bliver lidt frit efter hukommelsen, så du må bære over med mig, hvis der
er smuttet et "gåseøje".

Et almindeligt e-mail link, som du i FrontPage laver fra Create Hyperlink
boksen, ser sådan ud i html-kode:

Hvis du sætter et spørgsmålstegn (en sk. querystring) ind, kan du tilføje
nogle parametre, der bl.a kan være en titel på e-mailen:

Måske kan du bare tilføje ?Subject=Titlen på e-mailen (selvfølgelig med din
egen titel) i Create Hyperlink boksen.

Jeg håber det kan hjælpe dig i gang.

Venlig hilsen

Lars

http://www.freelancekonsulenten.dk

Fra : Michael Visti Sørens~

Dato : 04-06-01 16:11

Hej Lars

Endnu engang - tak.
Du er en go' een "ikke at kende"

Venlig hilsen
Michael

Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-06-01 17:02

"Lars" <lars@freelancekonsulenten.dk> wrote in message
> Hvis du sætter et spørgsmålstegn (en sk. querystring) ind, kan du tilføje
> nogle parametre, der bl.a kan være en titel på e-mailen:

Og husk at bruge %20 istedet for space, ellers vil det ikke virke i alle
mailklienter.

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Lars

Dato : 02-06-01 06:43

> Og husk at bruge %20 istedet for space, ellers vil det ikke virke i alle
> mailklienter.

Ups. Der var jeg lidt for hurtig med mit svar. Tak for korrektionen

Venlig hilsen

Lars