R2 i Anamorphic.
Fra : TLP

Dato : 04-06-01 00:29

Hej,

Dvd-samlingen trænger til en opgradering, men det samme gør bankbogen -
så jeg ville blive glad hvis i kunne anbefale nogle gode og billige R2
skiver i Anamorphic Widescreen.

Mvh
Troels

Fra : Anders And

Dato : 04-06-01 07:53

Hamilton 99,-
Blue Streak 99,-
Con Air 149,-

Smag og behag er forskellig så prøv at kigge her.
http://192.38.242.50/dvdoo/tilbud.asp
Det som andre syntes er godt er måske ikke din smag. Og heldigvis for det
ville da blive en lidt ensformig og kedelig verden.
Ellers kig i:
dk.marked.privat.tv+video.dvd
Der sælges diverse dvd'er i både reg1 og reg2
Kim