Eurovision
Fra : Enjoy

Dato : 04-06-01 00:08

Hej,

Er der nogen der ved om det tyske bidrag fra ESC 2001 *Wer Liebe Liebt -
Michelle* findes på en single cd med både tysk og engelsk version (To Live
For Love)..?
Hvis ja, hvor kan man evt. købe den / bestille den..?

Mvh Heidi

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 05-06-01 13:05

> [...]
(To Live
> For Love)..?
> Hvis ja, hvor kan man evt. købe den / bestille den..?

Hmm... en søgning på "Michelle" på www.bol.de gav bl.a. flg. opslag:

http://www.bol.de/cec/cstage?eccookie=&ecaction=bolprditmview&PrdId=10
00001002099912

Lader dog kun til at være den tyske med mindre Grand Prix versionen er
på engelsk.

/Thomas

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-06-01 10:22

"Thomas Nielsen"
> Liebt -
> (To Live

(...)
> Lader dog kun til at være den tyske med mindre Grand Prix versionen er
> på engelsk.

Sangen blev ved grandprixet fremført dels på tysk, dels på engelsk.
Om den findes i rent tyske/engelske versioner ved jeg ikke.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk