Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon S2 IS. Hvor??
Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 12-07-05 17:17

Nogen der ved, hvor subj. kan købes? Jeg har ikke kunnet finde en eneste
butik, som har det på lager.
---
Mvh
Anders

Fra : Gert Medom

Dato : 12-07-05 18:07

"Anders Albrechtsen" <someone@unknown.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved, hvor subj. kan købes? Jeg har ikke kunnet finde en eneste
> butik, som har det på lager.
> ---
> Mvh
> Anders
Hej Anders.

Hvis du er så heldig at bo omkring Århus har jeg set dt flere steder

Hilsen Gert

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 12-07-05 20:05

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> wrote in message

> "Anders Albrechtsen" <someone@unknown.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anders.
>
> Hvis du er så heldig at bo omkring Århus har jeg set dt flere steder

Jeg bor desværre i København

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-07-05 18:29

Anders Albrechtsen wrote:
> Nogen der ved, hvor subj. kan købes? Jeg har ikke kunnet finde en
> eneste butik, som har det på lager.
> ---
> Mvh
> Anders

Ifølge www.edbpriser.dk , så har Dansk Datasalg:

http://www.danskdatasalg.dk/default.asp?vis=vare&id=3573

det på lager.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 12-07-05 20:06

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> Ifølge www.edbpriser.dk , så har Dansk Datasalg:
>
> http://www.danskdatasalg.dk/default.asp?vis=vare&id=3573
>
> det på lager.

Tak for linket. Prisen er dog en anelse pebret. Jeg må nok vente til de
billigere butikker får det på lager igen.
---
Mvh
Anders

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 18-07-05 10:09

Anders Albrechtsen wrote:
> Nogen der ved, hvor subj. kan købes? Jeg har ikke kunnet finde en eneste
> butik, som har det på lager.

De er blevet stoppet i tolden pga nogle problemer med dårlig
indpakning(?), jvf en sælger i Århus. De skulle dog komme i denne uge,
så venter på mit fra itbutikken.dk

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net