Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ærlig Videokamera i KBH søges
Fra : Martin Jensen

Dato : 04-07-05 19:31

Hej

Jeg er ikke sikker på at det er den rigtige nyhedsgruppe, men være rar
at bære over med mig, da jeg ikke kunne finde anden passende gruppe.

Sidst jeg var ude og invistere i nyt kamera, havde jeg store problemer
med foretningen hvor jeg købte mit dig-kamera (platanfoto) kameraet
gik i stykker efter 4-5 dage og det tog den 8 uger at rep. det
Så nu hvor jeg skal ud og købe et dig.videokamera, vil prøve at være
lidt mere forberedt.

Er der nogen der har erfaring og kan anbefale en god/anstændig
foretning i kbh området?

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh
Martin J

Fra : Holst

Dato : 04-07-05 20:02

Martin Jensen wrote:

> Er der nogen der har erfaring og kan anbefale en god/anstændig
> foretning i kbh området?

Jeg har kun positivt at sige om Thorsøe Foto. De har tre butikker, én
lige over for Vesterport Station, én på Finsensvej på Frederiksberg og
endelig én i Søborg eller noget i den dur. Er kun kommet i de to
førstnævnte. Flinkt og kvalificeret personale.

Ved dog ikke om de sælger videokameraer, men hvorfor ikke.