Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor kan man overføre fotos ???
Fra : Jan

Dato : 02-07-05 18:18

Hejsa

Er der nogen der kender nogle gode og gratis steder på nettet hvor man kan
lægge sine fotos og så invitere familie og venner til at se dem ????

Jan

Fra : Michael Bothager

Dato : 02-07-05 18:27

www.flickr.com

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Fif

Dato : 02-07-05 18:44

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen der kender nogle gode og gratis steder på nettet hvor man kan
> lægge sine fotos og så invitere familie og venner til at se dem ????

Hej.

Fik lige læst i 'digitalfoto' nr 9 2004 at du på http://groups.msn.com/ kan
oprette din egen gruppe med feks billeder. Det skulle vist være sådan at det
også er dig der bestemmer hvem der må se b.la dine billeder. (har dog ikke
selv prøvet ;0)
Ellers søg på Google.

-Fif

Fra : Eivind

Dato : 03-07-05 00:18

f.eks på http://www.atpic.com/ der kan du have 100 MB gratis.

Fra : Dalle

Dato : 03-07-05 09:19

Tak for alle de gode råd, men inden jeg lave en konto hos dem, vil jeg lige
spørge om det er muligt at gøre ens foto private så kun dem jeg invitere kan
se dem.

Jan

Fra : LIV

Dato : 03-07-05 09:47

Dalle wrote:
> Tak for alle de gode råd, men inden jeg lave en konto hos dem, vil
> jeg lige spørge om det er muligt at gøre ens foto private så kun dem
> jeg invitere kan se dem.

Det kan du her:
http://www.megapixel.dk/

Fra : Michael Bothager

Dato : 03-07-05 10:30

prøv også at se på www.flickr.com

Fra : tuxracer69@gmail.com

Dato : 03-07-05 17:52

Sorry to write English, but Atpic allows you to make galleries
"private". It is a new ferature that appeared on 2005-05-25 (as shown
on the home page).
And you don't have a 100Mb limit : it is currently unlimited.
TuxRacer, webmaster of http://atpic.com