Foto
IBM760 5420
Teil 3020
test af CF-kort
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 02-07-05 17:12

Har I link til test af CF-kort m.h.p. hastighed, stabilitet m.v. (Da jeg
købte det for 2½ år siden var der i hvert fald en del forskel på CF-kort.)

Jeg skal bruge et 1 GB til mit canon S45.

VH
jakob

Fra : Claria

Dato : 02-07-05 17:52

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> købte det for 2½ år siden var der i hvert fald en del forskel på CF-kort.)
>
> Jeg skal bruge et 1 GB til mit canon S45.

Hejsa Jakob

Du kan starte med at læse denne her site, nemlig Rob
Galbraithhttp://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007

Mvh
Claudia

Fra : Rolf Egil Sølvik

Dato : 02-07-05 18:19

On 2 Jul 2005 18:11:51 +0200, "Jakob Aagaard Harder" wrote:

>Har I link til test af CF-kort m.h.p. hastighed, stabilitet m.v. (Da jeg
>købte det for 2½ år siden var der i hvert fald en del forskel på CF-kort.)
>
>Jeg skal bruge et 1 GB til mit canon S45.

Rob Galbraith har en utmerket CF Performance Database. Dog kun
testet på dSLR, som krever (og har behov for) høyere hastighet enn
et semi-proft kompaktkamera.

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 02-07-05 22:18

"Rolf Egil Sølvik" <rolfegil@c2i.net> wrote in message

> Rob Galbraith har en utmerket CF Performance Database. Dog kun
> testet på dSLR, som krever (og har behov for) høyere hastighet enn
> et semi-proft kompaktkamera.

Tak - også til Claria. Den side ser god ud - og så stor prisforskel er der
jo ikke, så jeg går efter et Sandisk Extreme III. 1 GB koster ca. 800,- kr.

VH
Jakob

Fra : Claus P. Hastrup

Dato : 02-07-05 22:29

Jakob Aagaard Harder wrote:
> [...]
>
> Tak - også til Claria. Den side ser god ud - og så stor prisforskel
> er der jo ikke, så jeg går efter et Sandisk Extreme III. 1 GB koster

Kingston Elite Pro fås for under 600,- (har selv to stk. til 10d - fungerer
fint)

Ved ikke, om du vil få noget nævneværdigt ud af at købe Sandisk Extreme III
ift. Kingston - og så har du jo sparet et par hundrede kroner ;0)

/Claus