Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotokonkurrencen "Venner" er slut
Fra : Ukendt

Dato : 01-07-05 23:37

Tja så er der vist ikke nogen vej udenom. Fotokonkurrencen, som startede for
en måned siden er slut nu. Og alle diskussioner om sidste tidspunkt for
konkurrencen må også være ovre nu. Og jeg må erkende atr det ser ldit sølle
ud med venskaberne i Danmark. Der er leveret præcis nul forslag. Nix - nul -
dut!

Jeg håber ikke at det er symptomatisk for venskaberne i Danmark. Men præmien
på en buket blomster bliver så i stedet sendt til en person, som jeg selv
holder af i stedet.

Med venlig hilsen
Claus Petersen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 01-07-05 23:47

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> wrote in message
> [...]
præmien
> på en buket blomster bliver så i stedet sendt til en person, som jeg selv

Godt det samme, alle mine venner ville ikke lade sig fotografere... Ja, han
kunne ikke den dag jeg kunne.

Mvh
Simon

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-07-05 00:01

Claus Petersen wrote:
> [...]
> ud med venskaberne i Danmark. Der er leveret præcis nul forslag. Nix - nul -

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! Så skulle jeg alligevel have sendt dig nogele
billeder fra i aften. Der er da nogle af dig og Povl hvor i ser ganske
harmoniske ud

Øvøv.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Holst

Dato : 02-07-05 09:55

Claus Petersen wrote:

> Jeg håber ikke at det er symptomatisk for venskaberne i Danmark. Men præmien
> på en buket blomster bliver så i stedet sendt til en person, som jeg selv
> holder af i stedet.

Vel heller ikke det værste buketten kun blive brugt til.

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 09:59

"Holst" <newsjun05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Vel heller ikke det værste buketten kun blive brugt til.

Sig det ikke til nogen, men hun havde nu nok fået én alligevel

Fra : TDN

Dato : 02-07-05 10:07

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse

> Sig det ikke til nogen, men hun havde nu nok fået én alligevel

Også er det en rigtig mand vil spørge "hvorfor det" har du lavet noget
snavs.... (eller det er måske kompentation for timerne bag kameraet...)
he he...

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 10:12

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Også er det en rigtig mand vil spørge "hvorfor det" har du lavet noget
> snavs.... (eller det er måske kompentation for timerne bag

Hvad så Holst - så sagde du det alligevel til nogen
Næ Thomas - du skulle bare vide - hihi.
Rigtig mand siger du - rigtige mænd er trecifrede!

Fra : TDN

Dato : 02-07-05 10:25

> Rigtig mand siger du - rigtige mænd er trecifrede!

Er det i kg ? (0,1 ton'ere)

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt